2014年1月14日 星期二

個人投資小回顧(1)

投資,其實可以好多方面,樓市,股票,車位,衍生工具等等, 個人就只係買股票。
我於2007年開始買股票, 投資方面,好似有多年年資咁,但我覺得都係呢兩三年先叫係明白多少少投資呢回事。
o係2007年,出黎做左幾年野,叫儲左少少錢,想資產增值,睇睇下財經版,胡哩胡塗買左人生第一隻股票,就係1398工行,印象當時買入價係4蚊左右, 唔使好耐就升到4.4/4.5左右賣左, 賺左萬幾蚊。
之後上網睇下人地講投資既blog, 對價值投資似懂非懂,開始自己發掘一d自以為係倉海遺珠既股票,但事實當時對於點解買入一隻股票自己都唔清晰。
之後o固一兩年,買左幾隻股票,結果唔使講都知梗係輸多過贏啦! 雖然係咁,當中亦有一兩隻股票我堅持持有,而其中一隻係bauhaus, 而呢隻股票亦係我買股票以來回報率最大既股票。

2 則留言:

  1. bauhaus,當時買入的原因,可以分享一下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎止凡兄光臨。
      我過一兩篇會講下點解買bauhaus,
      到時俾下意見啦!

      刪除