2015年11月11日 星期三

無啦啦出唔到廣告

早兩三日開始睇返自己個blog,發現出唔到廣告,本來以為係個網頁出問題,所以都無咩點理到。點知呢個情況一直持續,check返自己個gmail先知我個戶口已經停權30日,呢段期間無法放送廣告,原因係o係我既網站放送既Adsense廣告出現無效活動,30日後再審核,但到底咩無效活動,又唔透露得,結果都唔知點解。如果到時無效活動仍然持續,可能永久停權我個賬戶。如果有朝一日唔見我再update,可能係我個戶口俾人block左都唔定。


     這段期間無法放送廣告。

3 則留言:

  1. 可能覺得係言兄自己Click廣吿喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁有d廣告岩睇我都有click入去望下既,
      下次唔敢lor

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除