2014年2月18日 星期二

借錢投資

一直以黎都有問銀行借錢買股票, 主要都係買入高息內銀股。對於借錢投資, 我係抱開放既態度, 而自己借錢做投資既回報, 算係中規中矩, 賺到息之餘再賺都少少價咁。 不過以過來人身份, 借錢投資有幾點要值得留意下。
1) 銀行既職員通常會同你講月平0.x, 10000蚊只係十幾廿蚊息,一年都係百幾蚊, 好抵用, 但係如果計返實際年利率, 0.0幾其實已經差好遠。
2) 雖然自己好清楚年利率既問題, 但事實上我第一次做借貸既時候, 係借貴左。 其實當時我都知道息率唔算平, 但銀行職員講左個總利息支出俾我聽, 我見買股既股息夠cover有突,所以就借。 而現實係股息率同我借錢既息率根本差唔多, 本來以收息賺息差長線持有為主,係唔應該借, 但因一時疏忽, 就借左, 變相影響左回報。
3) 有錢就身痕, 突然間多左錢, 好多人因此就洗大左。 就算唔係洗左去, 用返o係投資上, 都可能多左錢影響決定, 我自己就試過, 明明如果冇果筆錢既時候,就會再等先買入, 但因為多左錢就早左入批貨, 怪只能怪自己把持唔住。(男人通病)
借錢投資的確唔係易事, 但我銀行借錢呢幾年, 卻係我資產增加得最多既幾年, 每個月既還款, 迫使我唔好亂洗錢, 變相儲多左錢, 而除左有時d股票買貴左少少, 總算忠於自己投資既方向,股息收入帶黎現金流兼賺到下價。 我覺得借錢投資, 其實就有d似做按揭買樓,當然借錢既息率會貴d,年期會短好多, 風險較高, 所以要更加計清楚息率以及自己既承受能力, 如果自己承受到, 又相信自己有紀律, 我亦覺得有何不何!

沒有留言:

張貼留言