2014年11月21日 星期五

入下貨先

之前套現左大部份股票,之後先醒起除左手頭上既資產外,重有強迫金,於是再將手頭既強迫金由股票基金轉返做保本,變相套現,突然現金水平高左唔少,甚至可以話有d失算,因為一直計漏左強迫金o固份。所以之前一直物色緊機會,希望投入返多少少資金,於是o係十月尾,同早幾日,見到隻想入好耐既股票,於是一口氣投入25%既資金,目標係將手頭既現金投入50%-75%,而強迫金暫時按兵不動,當備用資金。

7 則留言:

  1. 有錢千其唔好話俾銀行聽
    如果唔係會有人問駛唔駛幫手:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我大部份的錢在中央結算裏面, 銀行應該會覺得我好窮而唔嚟麻煩我 (⁰▿⁰)

      刪除
    2. 如果息唔貴,我又唔拘銀行撩我再借呀!

      刪除
    3. 呢期最抵係ICBC稅貸, 劃一價實際年利率1.75%最長可以借兩年, 言兄啱唔啱駛?

      刪除
    4. 咚兄,
      睇過要借成球先係1.75%,
      邊借到咁多。

      刪除
    5. 言兄, 唔好意思, 我將ICBC寄來的PROMO同上海商業銀行的搞亂左,
      我指的是上海商業銀行先o岩, 呢期稅貸佢真係最紅!
      網頁同分行都有呢個promo:
      http://www.shacombank.com.hk/scb/b5_personalmortgage_s3.html
      可以借$100,000 - $2,000,000 都係劃一實際年利率1.75%,
      條件(我覺得唔算太苛刻, 第ii項最易搞):
      (3) 全新及特選客戶(見註2)必須同時開立本行個人網上銀行服務,提供有效手提電話號碼及電郵地址,並符合以下其中一項條件,方可享有關優惠利率﹕
      i. 開立本行「慧通理財」服務
      ii. 開立本行證券賬戶及網上證券買賣服務
      iii. 認購本行任何一份一般保險
      iv. 於本行以等值HK$50,000或以上開立3個月或以上之定期存款
      v. 使用本行發薪或保管箱服務

      刪除