2015年8月20日 星期四

立即賴野亦得,得左

話說尋日拍板再借,今日有錢到手,本來已經套現左部份資金,物色左某d股票,今日於是set低2%左右,諗住入到就入。

本來上半日都入唔到,點知下晝一睇,竟然跌緊7%有多,原來今日出業績,自己竟然無為意。其實之前都預期過佢既業績麻麻地,因為公司正轉型中,都知今年會賺少左錢,不過今次半年業績竟然倒退95%,重要停派中期息,於是即刻翻查業績,其實轉型既業務都算唔錯,大方向都ok,長遠可期,但現階段仍未成氣候,而且本業貢獻大減,遠超自己預期,所以業績咁肉酸,更重要係派開既中期息竟然停派,業績入面寫鑑於業務既轉變,將會改為年度業績先派發,到底派息方向有無改變,都不得而知。基於有點失算,決定忍痛止蝕,一日入面蝕左成五千八蚊,約6.6%。賣左之後,曾經反彈過,但收市又跌返落黎,最尾比我賣出價再跌多3.86%。

今次咁決斷賣出,之後會唔會反彈,都係未知之數,不過就算反彈,都無辦法,因為做成咁次既錯誤,都係自己做成,錯在自己太過心急。或者因為套現左部份股票同岩岩做左貸款,手頭上多左錢,心態上鬆懈左,睇到有心水既股票,初步睇過基本野之後,有左先入為主既概念,結果跟進不足,否則本業貢獻大減就算未必算到,但亦唔會相差咁遠,而且今日出業績,自己竟然留意唔到,今次呢個教訓,貴係貴左d,不過重算有得著,希望下次可以做得好d。

呢隻股票,短期唔會再入,不過會繼續跟進,或者等轉型到咁上下會再考慮。

8 則留言:

  1. SOHO
    我覺得重點應是主席為何轉型。
    若果你認同,過渡期的業績是可以理解。

    回覆刪除
    回覆
    1. 投資者兄果然勵害,一睇就知係soho。
      其實公司轉型既方向,我係認同既,轉型能夠為公司業績帶黎持續性,而且我認為未來有增長空間。本來都有預期轉型會帶黎陣痛,但本業貢獻跌幅遠超預期,而轉型業務又需時間仍未成熟,如果單以現時既轉型業務,似乎現價費左d。

      刪除
    2. 我仍未看他的解說。
      但我強調他的轉型是否模式去到絕路,要分析理據。
      這個轉變算大,過渡期會需時間。
      萬達轉行輕資產,恒隆做商場,新地做發展做收租,Soho要轉型收租,可學很多東西,要時間消化。
      為何不二者兼顧,轉慢些,很多學問。

      刪除
  2. 回覆
    1. 如果以我尋日買入價計,上年全年加埋派緊6里多d,
      淨計中期就有3野左右。

      刪除
  3. 好決斷喎
    有咁多現金,依家大把平貨俾你慢慢揀

    回覆刪除
    回覆
    1. ww兄,鬼叫自己做錯左第一步咩!
      無理由繼續錯落去架,唯有忍痛lor。
      不幸中之大運叫賣左減少傷害值,
      如果唔係再扣血一倍。

      刪除
  4. ww兄,鬼叫自己做錯左第一步咩!
    無理由繼續錯落去架,唯有忍痛lor。
    不幸中之大運叫賣左減少傷害值,
    如果唔係再扣血一倍。

    回覆刪除