2015年8月4日 星期二

強積金新部署

上年佔中期間,將手頭上既一半強積金由中港股票基金轉左落保守基金入面,另外將所有新供款都供落股票基金入面。

雖然最近大市跌返唔少,不過都中港股票基金未回落到我轉做保守基金時既價,所以依家保守基金入面既供款照舊待機,等再低位先轉返去中港股票基金。但自問邊有咁叻知道幾時係低位,既然個市都跌返唔少,所以決定將每月既新供款轉返落中港股票基金度,幫自己儲返d貨。

雖然呢個決定未必正確,不過我都係認為有好好管理自己既強積金,點都比完全唔理會既好。

7 則留言:

  1. 我極少調配強積金,更何況現在債價高,美元強。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係隨心,唔知做得岩唔岩架

      刪除
  2. HI,

    不知可否交换blog link?

    我的blog是malaysiareit.com,有提及香港REITs

    谢谢

    回覆刪除