2015年7月30日 星期四

加人工

等左咁耐,終於有人工加啦!今年加左差唔多千四蚊人工,大幾4點幾%,叫做幫補下咁啦!

岩岩加完人工,銀行又打黎撩借錢,話可以用返上次2.96年息借多五萬,分48期還,每個月只係一千蚊鬆d。加左千錢蚊,如果再借都重有少少剩,唔使額外節省已經夠供款,真係令人有d心動。

手頭上現金水平,曾經提高至43萬左右,不過之後用左13萬左右增持過股票,依家重有近30萬,現金都維持一定水平,所以無即時答覆,諗多個weekend先再作決定。

15 則留言:

  1. 這成本算合理。
    但我一般等大市更惡劣時才考慮。
    現在肯定未算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實息率都算幾好,
      我都想等大市更惡劣先借,
      不過到時唔一定借到啦!

      刪除
  2. 我試過往往要你借,不知是否銀行不敢借給市場或企業,想分散風險,做些零售。
    我上2次剛巧是股市慘烈之時。
    當然要講些運氣,不過借不到,現金買,我們永遠充斥現金流。

    回覆刪除
  3. 普通人揸住三十個已經身痕左

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無時無刻都身痕啦!
      希望個市快d俾機會我止痕。

      刪除
  4. 四皮野人工, 一定高過80後求死!
    我都係渣左現金等待機會, 原有股票繼續持有.

    回覆刪除
    回覆
    1. 70後兄,你太高估我啦!
      就算加左人工都有排唔到四皮。

      刪除
  5. 肯定表現好,有得加人工!
    恭喜!

    回覆刪除
  6. 你高我好多人工喇
    好耐未試過有咁多現金,岩岩收返D息都係得2萬幾,唉,有平貨都冇錢買

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想重有平貨入呀!
      不過唔知有冇機會。

      刪除
  7. 我都等緊,希望939會去到6蚊樓下,大家一齊要比啲耐性。

    回覆刪除