2015年7月11日 星期六

最近既反覆市對自己既得著

呢幾日咁反覆既股市,最大得著係令到我可以連續幾日出文呃瀏覽量,除此之外,亦令到我再一次感受到自己係大跌市所做既決定既不足,希望下次可以做好d。

經歷左今次既暴跌同之後既急速反彈,相信無長線投資概念既人更加唔會接受呢種思維。無呢種理念既人,佢地只會睇到長線投資既壞方面,同短炒既好處,佢地只會睇到股價可以短時間內大跌幾成,長揸到轉黎既回報咪又一野跌晒去或者要跌突,又只會睇到撈底一反彈所得既幾成回報,長揸唔知要幾耐先有咁和味既回報,當然佢地睇到既野係事實黎,我自己手持既股票,三隻入面有兩隻o係跌二千點o固日都跌到去比我既買入價重要低少少,另一隻重倉股仍有近10%升幅,整體賬面先叫重有微利。

不過咁,其實佢地忽略左某d野,就係低估左高賣低入既難度,同埋長線投資為心理上帶黎既安定性。 以自己為例,早幾日大跌,自己都有o係低位賣左少部份股票,諗住提升現金水平再跌之後入市提高長線回報,亦因為心態上係長線持有,大跌市當時,只係套現部份股票,之後亦有用部份套現既資金買返d心水股,而無心慌意亂賣走晒所有股票,所以仍有唔少股票受惠到呢兩日既反彈,依家睇返轉頭,全因長線投資既心態,就算之後大市飛升,我都只係少左d股票出個小錯,如再次大跌,手頭上亦有餘錢再買。而要做到高位賣低位買,事後睇當然容易,但做既時候係咪咁簡單? 試問6月既時候有幾多人重話恆指會去到兩萬八點? 而大跌當日夠膽入貨又有幾多人? 就算入又有買幾多資產落去?

能夠體驗到今次既跌市,真係一個相當唔錯既經歷,自問今次套現時機的確受大市氣氛影響而唔係咁好,但求經歷過今之之後,下次可以做得好d。

12 則留言:

  1. 塘人現在已經坐咗艇, 不過亦都因為有息收所以又無諗住賣

    回覆刪除
  2. 經常出出入入,其實操作起來很累,而且萬一你以為是今日高位,但反而是明日的低位呢?
    我之前亦曾犯下這個錯誤,以後定當會以此為誡。

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒賣的確唔岩我,
      不過換馬以提高回報會繼續嘗試,
      雖然今次失敗左。

      刪除
  3. 我都話係牛二....
    個個話牛三. 放心, 好快回勇.

    回覆刪除
    回覆
    1. 希臘問題明朗化,
      可能真係好似你所講重未到牛三。

      刪除
  4. 本身有啲#66,大時代果朝,上過$40,但果朝我開緊會,到食lunch見到去番39個幾,仲諗住可能會再over$40,冇放。結果依傢去返$35。
    雖然都係高過買入價,又收左息,不過都有後悔高位果陣冇放。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果我真係要後悔,除左高位無走,
      重要低位套現左部份股票,
      不過又有咩人估到未來係點,
      所以係咁易後悔下就算啦,
      最緊要按自己計劃而行。
      另外,我盡量避免買同民生有太大關係既股票,依家民粹主意越黎越強烈

      刪除
    2. 整體地產股未算殘,因它們算未升過。
      大跌市當日亦增持了一隻地產股。

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除