2015年7月26日 星期日

還原基本步

財務自由既重點,就係被動收入可以cover到日常支出,到時就算唔依賴工作收入都可以維持到現有既水平。

不過,最近睇返自己個戶口,個人既消費似乎隨住被動收入增加而越趨手鬆,如果真係養成一個壞習慣,將會拖慢財務進程。所以,最近決心做返樣最簡單既事,還原基本步,做返日常支出記賬,睇睇有咩無謂既消費。

之前去旅行用過個apps記賬,感覺都唔錯,於是上個禮拜用黎記低日常支出。一用呢個記賬apps,先發覺平時用八達通'do'一'do'既洗費都唔少,希望開始返記賬之後,可以減省到無謂
既支出,由於7月已近尾聲,等8月會更加清楚一個月既洗費大約要幾多。


14 則留言:

  1. 記帳支出是好事,但若去到不用記帳而同樣節儉更是最高境界。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前放肆左,唯有記賬改左個壞習慣先啦!

      刪除
  2. 點解食生果仲貴過食早餐?.?

    回覆刪除
  3. 八達通係我個人最大支出。。。btw, 洗咩衫? 如非特別野,不如自己洗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多時唔覺唔覺就'do'多左。
      開工衫污糟,唔拎返屋企洗啦!

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. 自從申請左八達通自動增值之後,我九成開支都係9八達通+信用卡。係就係好方便,不過我都好怕會洗多左,所以日日都會記帳,睇下會唔會miss左某d比較大ge洗費,所以依家控制支出都控制得比較緊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我都要還原基本步,費事慣左大洗。

      刪除
    2. 8達通直係好有用,水電都係靠佢交,自動增值又可以賺少少積分。

      刪除
    3. 用得其所就係好工具, 我幾乎九成以上支出都係八達通/信用卡搞掂, 1%現金回贈 :)

      刪除
    4. 其實有節制既,用信用卡同八達通儲下分或者回增著數過用現金好多。

      刪除
    5. 各位C兄,想問下邊張信用咭增值著數啲?因自己用左dbs幾年,都只係250蚊回贈1蚊。

      嚟緊會幫屋企人申請8達通自動增值,我見大新信用咭係1%回贈,抵好多。

      刪除
    6. 大新張卡好似無八達通功能

      刪除