2015年7月9日 星期四

再套現少少

經過幾日既急跌,港股終於有個強力既反彈,恆指曾經升過千點,收市都有八百幾點,除左指數升,唔少呢幾日都兩三成咁跌既股票都兩三成咁升返,好彩既四五成或以上都有。相信唔少股民都開心返dd,而尋日低位撈到股票既更加興奮莫名。

對自己黎講,今日升唔升都無乜所謂,反正自己已經有計劃,就係套現部份龍翔,等機會再換跌得多既股票增加回報,所以尋日就幫我隻龍翔set左止蝕價,本來見今日個市咁好,都有諗過cancel個止蝕價唔賣住,不過今朝同事個群組入面,有個年輕同事post左張圖出黎,就更加令我按自己既計劃而行,無取消到個止蝕價。呢位同事以炒股為主,呢排都有即日炒賣,似乎都有d斬獲,而今日cap左張復星國際升左17%既圖上群組,似乎又有執。到底佢係咪咁堅成日有得執,還是報喜不報憂就真係無人知,但係同事一場我都望佢富費既。不過亦都因為見到呢張圖,令我覺得都重有唔少人會好似我呢位同事咁火中取栗,似乎普羅大眾仍未去到聞股色變既地步,更加加強我按計劃而行既信心,所以由個止蝕價keep住,有咩依郁都可以盡快套現,不過估唔到竟然係時日低位出貨,今日套現左大幾十五萬,現金水平升理約43萬,坐定定等未來發展,如果大跌就再入返d,就算係咁升都重有唔少貨o係手,唔會食唔到個升浪。


4 則留言: