2015年7月8日 星期三

恐怖的一天

今日恆指既表現,可以用恐怖黎形容,一日入面竟然跌過二千點,收市都要跌千五點,都咪話唔得人驚。雖然7月只係過左幾日,不過唔少心水股都已經跌左起碼三成,有d其他bloggers推介過,而我亦覺得都唔錯既股票,直情唔見左一半添,或者唔少網友淨睇推介無任何分析就買入搏有得執,結果個市唔就,佢地一見跌就爭住沽,結果就跌得咁勵害。

經過呢幾日跌市,自己既帳面資產都縮水左唔少,不過總算重有微利,未駛倒蝕,不過遲下都好難講。早排六月尾同呢排都做左幾次買賣,首先係六月尾做左次換馬行動,當時梗係唔係咁叻睇到7月會大跌市啦,只係見其中既業績麻麻地,換入另一隻好似穩陣d既股票,結果到今日,新買既跌左兩成,而換走既就只係跌一成多d,換馬失敗。而尋日就套現左部份股票,今日終於忍唔住手,低位撈左隻blogger介紹過既股票,之後反彈一成多d,即時賣出再買返另一隻今日跌唔少既心水股,咁就使左8萬幾蚊,現金結餘得返28萬左右。

黎緊風高浪急,都係會透過賣股再買返其他,希望透過換馬去提升回報。

6 則留言:

  1. 真係幾急
    好無奈,唔關我地事
    阿爺左幾150%,回調係正常
    我地升10幾%居然嘔特

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得急得濟,
      令到重有唔少人撈底搏反彈,
      陰陰跌反而可能好入貨d。

      刪除
  2. 不過係有錢人的特賣場了

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜我唔係有錢人,
      要就住買。

      刪除