2015年7月5日 星期日

又出招救市

大陸股市上星期跌極都有,中央出招都頂唔住。周末再有消息出招救市,到底下星期A股會唔會翻生,都係未知之數。

中央係咁出招救市,係咪真係一件好事,我自己就有所保留。面對跌市,出手穩定股市絕對無可口非,亦都有相當既需要,但個人覺得今次中央出招似乎過密及過勁,反而令我有d戒心。依家大陸既股市,就好似一個人唔舒服,醫生開特效藥,不過依家阿醫生開完一劑又一劑,到底係咪真係咁病,我地行外人邊到識。可能依家真係好嚴重,所以要連執幾劑,如果唔係可能會重傷或者就咁瓜柴,另一個情況就係依家已經病病地,開特效藥係為左等佢快d好,點知食完一劑無起色,即刻整多幾劑佢噗下。

第一個情況,已經唔係幾好,始終病人個情況都幾差下,底子唔好先要執咁多劑,有無效就要睇d藥夾唔夾,雖然情況不佳,但總算對正下藥,不過都唔可以因為有藥食而盲目樂觀。第二個情況睇落無咁嚴重,但我覺得比第一個情況更加差,短線睇起黎,第二個情況病人無咁病,又連執幾劑特效藥,一定好得快d。不過有睇過醫生既都知,特效藥唔係亂開,如果食得多,特效藥既效力會大打折扣,所以就算今次好得返,他朝真係再病既時候,要再好返既難度就高好多,到時既情況可能更加難扭轉。

如果有得揀,我希望依家係第一個情況,而唔係第二個,不過事實可能係第三或者第N個情況,世事又豈是我呢d嘍囉咁易看得清,還是按自己步伐而行。

12 則留言:

  1. 信政府決心

    還是信散戶情緒

    心如止水就會看穿

    回覆刪除
    回覆
    1. 我重未去到呢個境界,重要多多修行。

      刪除
  2. 快D 再穿多D! 陰跌先最恐怖!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係陰d陰d咁跌,
      今日又成8百幾點。

      刪除
  3. 有時政府托一托時,散仔更加會人踩人式地出貨,最後變成政府揸住堆股票眼光光。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日又跌唔少,我都重未入市。

      刪除
  4. 回覆
    1. 我重忍緊手,今日重套現左少少出黎。

      刪除
  5. 尋日屋企人先話
    輸左170蚊,想用1.2返本。
    心寒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果1.2可以滚到170蚊就真係好勵害啦!!!
      另外妳貓貓好靚

      刪除
    2. 不過我情願有奇蹟托得起,都好過比鬼佬大鱷lam 左…
      我呢隻普通街貓嚟,張相靚,係因為朋友相機靚,不過呢隻貓已經養到成8kg肥c大隻啦。

      刪除
    3. 奇蹟都重未出現,唯有自求多福啦!
      妳隻貓貓好靚呀!
      有時唔一定明種先靚,
      最緊要睇主人有冇心去照顧佢。
      肥咪姐係佢好幸福law

      刪除