2015年7月15日 星期三

追夢。。。加油吧!歐陽耀沖

歐冲追夢唔講金 月薪5千袋住先

http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/sport/20150702/bkn-20150702041158468-0702_00882_001.html

之前已經想打呢篇blog,不過咁岩撞著大跌市,太多野寫所以咁遲先打返。

我相信每個人都有佢既夢想,不過隨住人越大,接受社會既洗禮,大部份人都會向現實妥協,放棄自己既夢想。
有一部份部份會o係自己既comfort zone入面,改變自己原來既夢想,去追尋一個較實際既理想。
只有極少部份人,能夠跳出自己comfort zone呢個框架,去追逐自己既夢。

自己就係o固一部份留o係comfort zone入面既人,要放棄現有安穩既生活,去追尋自己既夢想,坦白講,我真係做唔到,我只係能夠做到o係comfort zone入面達至財務自由已經係我現今既理想,要跳出comfort zone,需要極大既勇氣,可惜我沒有。好佩服同羨慕能夠跳出comfort zone既人,能夠有咁既勇氣去挑戰未知既領域,成功與否,無人知,不過一旦成功,絕非我地呢d躲於comfort zone入面既人可以比擬。

如果有留意下本地足球,都應該知道歐陽耀沖算係本地年輕球員中較成功既一位,相信待遇薪酬都唔會太差,繼續留o係本地球壇應該都可以做到山寨王,不過佢竟然甘於放棄現有既成就,情願拎比依家差得多既待遇都要去葡萄牙發展,呢份勇氣真係相當令人佩服,要知道去到當地所有野都係由零開始,條路有幾難行諗到都辛苦。

雖然自己無勇氣咁做,但見到有年輕港人能夠有咁既勇氣亦都希望佢可以成功,能夠佢能夠成功係葡國發光發亮,再俾球探發掘更上一層樓。加油吧!歐陽耀沖

2 則留言:

  1. 如果發現留喺comfort zone會不進則退,為左更進一步,同睇下自己可以去到幾遠……永遠欣賞有勇氣嘅人

    可惜香港發展體育的資源真係好少,帶頭果班人又做唔到野…搞到好多人才埋沒左

    回覆刪除