2016年1月1日 星期五

展望2016

眨下眼15年話咁快就過左,之前檢討完,係時候展望一下未來16年。

賣股收益方面,14/15呢兩年算做得唔錯,不過因為之前海嘯期間以比較低既價錢買入股票,所以等左咁上下時間,14年算係收成期。而15年主要因為收成期套現之後換入龍翔,無啦啦有段時間佢又爆升,叫割左部份禾青咁先叫做得好d。但黎緊今年個市睇落都麻麻地,除非再有機會割禾青,否則都係播種期,所以都唔會有咩期望,有固然好,無就播定種等遲下收成。

股息方面,由於割左部份禾青,如果唔將資金入返市,就會得返九萬幾一年,希望有機會入返市,能夠維持返一個月一萬就好。

期權方面,無特別期望,o岩既先沽認沽期權收少少權金幫補下。

借貸方面,除非特別抵,如果唔係唔會再借。

黎緊呢年既投資環境應該無上年好,希望做到展望所講既就已經算唔錯。

11 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都想呀!
      我都祝廸文兄收息收唔停啦!

      刪除
    2. 我都想呀!
      我都祝廸文兄收息收唔停啦!

      刪除
  2. 我就係唔識割禾青,真係要檢討下

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常呢d野事後先知岩唔岩,
      做得好就叫割禾青,
      如果做錯左事後重係咁升就揼春。

      刪除
  3. 沒有最好,只有更好,加油!

    回覆刪除