2016年4月1日 星期五

已過的三十四歲生日

話咁快又大一歲,呢個三月生日之前都唔係咁老黎,不過一踏入生日o固日,就似乎開始轉運,o固日零晨心月來潮開個account睇睇,就見戶口多左錢,睇睇原來早兩日之前o係櫃員機無拎既錢已經入返落戶口,一生日就收到呢個好消息,d黑氣應該過啦!

講返生日o固日,由於阿媽好耐之前已經想一齊去海洋公園,今年生日係復活節假期,就岩屋企人都放假,趁正日一齊去,美其名慶祝生日,實際係阿媽去行下。我地一家四口,三個唔洗錢,我同阿哥都生日免費,老豆夠六十五歲又唔洗錢,係我阿媽要俾錢,不過都有八五折coupon,三百三蚊四個人去。不過是日為復活節假,鬼死咁多人,單係買飛入場都排左成個鐘。入到去,兩老唔玩機動遊戲,淨係去睇乜館物館周圍行下,總算唔洗排好耐隊,不過由於佢地唔玩,自己都費事排隊要佢地等,所以我先話係佢地黎。







夜晚老婆就join埋一齊去九龍城食泰國野,由阿媽請客,簡簡單單又過一日。

14 則留言:

  1. 我都仲係三十四喎,呵呵:D

    回覆刪除
  2. 你同阿哥孖生??
    有得玩有得食,幾好

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!
      四人同行,三人免費,先去得過。

      刪除
  3. 原來我唔係大你好多咋~~~ 哈哈哈~~~
    原來65 歲以上唔駛錢! 如果老人家精神好帶佢地去都好喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 70後兄,我呢d80頭,年紀同你差少少炸。
      趁佢地重精精神神咪一齊去下,講真,同佢地去係悶架啦,不過當陪下佢地,細個佢地陪得我地多,依家都只間中陪下佢地,點都要做到。

      刪除
  4. 我試過生日免費入場海洋公園,可惜迪士尼無此優惠。
    南港島線快開,到時會方便好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 海洋公園都重叫有少少照顧香港人,廸廸尼就采你有味lu。
      另我對香港既廸廸尼無咩好感。

      刪除
  5. 大家都很年青,生日快樂。

    回覆刪除