2016年6月25日 星期六

英國脫歐

英國脫歐公投o係o尋日公佈左結果,脫歐派以三個百份點左右贏出,之前唔少人都押注脫歐不成,結果市場大為震驚,環球股市即刻大瀉。但對我黎講,呢個結果係有d意外,但亦非無諗過,因為歐盟國家脫離歐盟係必定會出現既事,只係在於遲定早同埋邊個國家而已,而我一直預期係d風光不出,國力大不如前既國家,英國係其中之一,但我預期係遲d先出現脫歐既情況。

脫歐公投俾我既感覺係高級版港獨公投,曾幾何時,香港因祖國既支援,經濟先重拾起息,就好似英國加入歐盟之後,從中亦獲得唔少好處。但隨住時間流逝,伴隨而黎既負面影響亦逐漸浮現,香港既就中港矛盾自由行過多等等問題,而人本來就係自私同貪婪既動物,有好處時只會貪婪更多,起初好處比壞處黎得大得多,梗係無任歡迎,但當負面情況漸現,一向享受開好處既人更會感到不滿,而且,現實上既大部份好處都落入既得利益者同大財團手中,普羅大眾更感到壞處帶黎既影響比好處多,社會不滿情緒越加激烈。亦因為曾經風光過,唔少人開始質疑現狀,懷緬過去,縕養推翻現狀既情況,從而有港獨同脫歐既思維。

不過好老實講,對於英國既情況,我係完全唔了解,所寫既都係自己諗到就打出黎,到底距離事實有幾遠,我自己都唔知。

沒有留言:

張貼留言