2016年6月1日 星期三

又出唔到廣告啦!

早排同老婆去完泰國返黎,收到Google寄黎既email,話我既Adsense已被停用。今次係第二次停止我個Adsense,到底係咩原因,我都唔知道,上一次因為我間中有click下自己既廣告,當呢個係原因,但之後我都什少咁做,除非個廣告我想睇先click入去。想知咩原因,又話要保護獨家偵測系統,無法提供更詳細資訊,想上訴,又話d專家已決定不將我既Adsense復權,真係無晒符。要申請過,或者要用個新既Google account,不過又好似好麻煩咁,好多想都link晒落呢個account入面,睇黎我都係又佢就算啦!

2 則留言:

  1. ADSENSE 一個月可以搵到幾多錢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實得雞碎咁多,不過純粹不爽出唔到姐。

      刪除