2016年5月19日 星期四

3/4月既支出




呢兩個月依舊入不敷支,3月就負14410蚊,而4月就負11240。其實負數係好正常,因為依家每月還款成16000蚊,佔人工既一半,所以見紅就梗架啦,不過唔好負太多囉!

好可惜既係呢兩個月都負唔少。之前提過買入認沽期權受到重創,蝕左萬幾銀,由於買入時間唔同,所以分返開二至四月都有虧損,三四月都各蝕四千幾銀。三月負得多d,除左期權蝕錢之外,因為結婚紀念日,買禮物加埋同老婆返大陸浸溫泉,而自己大意導致要申請一次性証件既費用,所以洗多左唔少。而4月其實主要因期權虧損,洗費開支其實都正常。

黎緊5月都唔樂觀,因為老婆轉工,返新工前有空檔同佢去幾日泰國玩下,雖然期權方面賺返d,不過都未夠旅行洗費,唯有安慰下自己,既然開心就唔好計較咁多,之後先再慳返d啦!

9 則留言:

  1. 仲係後生, 開心下都好重要, 呢d年齡緊係要enjoy多D.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,今日唔知聽日事,間中都要開心下。

      刪除
  2. 佔人工既一半, 都仲係正現金流, 期權我都試玩過一排, 最後都係放棄.

    回覆刪除
  3. 我都有參考這Apps。
    曾疑問假設供樓,應是只計利息開支抑或本利。
    我最後選了只計利息。
    當然每人演繹不同,有人用現金流角度。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就會計晒所以供樓開支為支出,唔會只計利息。

      刪除