2014年8月11日 星期一

我又講講強迫金

最近止凡兄出左篇強迫金既文章,我都趁熱鬧分享下。

我諗大部份打工仔,都唔會鍾意強迫金,個個月出糧都冇咁d,係人都唔鍾意啦!不過我又唔係咁諗wow,我自己就buy強迫金設立既原意,如果唔係咁,大部份人咪又係會洗鬼埋佢。不過原意好又如何? 實際運作唔掂都冇鬼用啦!依家強迫金最為人疚病既,就係低回報高收費,姐係燒鵝既價錢,蔗渣既味道,重要冇得揀唔食。不過依家社會唔知點解只係著眼左減少收費上,其實止凡兄講得冇錯,如果回報率係好既,俾多d收費我諗冇人詐形,可惜回報就提升唔到,唯有向減收費著手,但係又做唔到真係減wow,所以咪怨聲載道!

但係講到尾點都係自己錢,係咪應該要睇緊d? 我見唔少人都話睇到冇用,有d就話得雞碎咁多費事理。我真係奇怪,你又唔係錢多到洗唔晒,因為錢唔多就唔理? 呢d係咩理論? 就係應該錢唔多,就更加要睇緊d, 時間流流長,累積起黎就唔少啦!

我今日睇返自己強迫金個戶口,原來累積既金額,已經達到我現有資產既一半,當然,有咁既成績,我公司既額外供款都有支持。如果問我做過咩,就係我係大市唔好既時候,將保本轉做港股同A股既市場,跟住就累積到今日。其實簡單既操控,可能未必跟得貼大市,但長線都會跟到大方向。適時作出操控,將會提高長遠既回報,總算可以安慰自己係不幸中之大幸lor。

4 則留言:

  1. 分享好好管理強積金的概念,讓更多人得益。

    回覆刪除
  2. 我諗有投資開股,樓既人,就會理下
    其實都要有D財商先可以,我覺得係香港都仲有好多人唔識,你叫佢幾時轉去保本,幾時轉去股票,都好難

    回覆刪除
    回覆
    1. 話晒都係自己錢,梗係應該理啦!

      刪除