2014年8月22日 星期五

有小小酸

岩岩睇見個o係外國留學既女仔朋友fb, post左佢男朋友送俾佢既2 month anniversary 禮物,就係一架09年既Audi R8。

睇到o固刻,真係有d酸溜溜既感覺。R8係我心目中既愛車之一,幾錢真係唔清楚,淨係知新車過百個,咁我相信09年二手價平極有限卦。以我依家既財務進展,相信都唔會捨得擁有呢架車。

對於屋邨仔出身既我,其實一早就明白自己已經輸在起跑線上,再加上自己只求安穩既心態,知道自己係無咩可能成為富人,明白到富人係一個遙不可及既距離,所以對現狀已經知足,現階段只係希望透過節儉儲蓄去作投資,播種等之後收成,未來可以輕輕鬆鬆咁過活。

雖然話知足常樂,但當親身睇到人地有父蔭既係咁易就可以出手送架貴車俾人,而自己就節約咁過日子去投資,心中都係有點不是味兒。不過咁,人比人,比死人,酸過下食返d甜野就ok 啦!都係o固句,知足常樂,所以望下我隻811就黎突破7 蚊大關又甜返lu。

5 則留言:

  1. 哇, 我見得仲多
    所以成日都會問 : [ Why Not Me ?! ]
    不過而家就覺得各有各得著
    就好似你個例子咁, 佢有父蔭同Audi, 你就有財商和811

    回覆刪除
    回覆
    1. 塘人兄,我返工有時都會去飛鵝山既豪宅做野,雖然無港島d咁貴,不過都已經係天價黎。望住個單位又private pool, 又大到請幾個工人打掃都係虐待個工人,已經知道o固個世界係完全唔同。不過,發生o係識既人身上始終酸酸地la.

      刪除
  2. 塘人兄,我返工有時都會去飛鵝山既豪宅做野,雖然無港島d咁貴,不過都已經係天價黎。望住個單位又private pool, 又大到請幾個工人打掃都係虐待個工人,已經知道o固個世界係完全唔同。不過,發生o係識既人身上始終酸酸地la.

    回覆刪除
  3. 你朋友實係靚女呢啦,靚仔靚女,同含住金鑰匙出生,已經係贏在起跑線,我見人豪又冇乜野喎

    係咪我地D屋邨仔出身,唔夠大志,只求平平穩穩??我只求被動收入高過人工,可以唔駛做都有糧出,係咪要求太低呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 坦白講,佢你普通到唔普通既女仔黎,屋企環境都係正常啦!不過聽佢講個男仔係識於微時,最近先一齊。點識就未問啦!
      其實我都冇乜野,酸一酸就算啦!

      其實屋邨仔可以做到被動收入過人工,已經係跳出左原來既層次好多,都有難度架,要求唔算低啦!只不過係人地既世界太遙遠。

      當然,唔係完全冇可能去到,睇下神抄之塔班人,雖然係抄,但係都叫成功,不過以我現時既心態係做唔到。

      刪除