2014年8月31日 星期日

個人借貸投資經驗小分享

最近留意到似乎多左人講借錢買股票去賺息差,當中有o的人好似以為冇咩風險。而事實上,借錢投資賺息差既最大風險,就係你承擔左風險仍不自知。而講到借貸投資,我建議有興趣既人士,先去睇睇止凡兄既blog, 當中有一系列文章分享借貸既風險,相當之詳細,可以了解多o的先再決定。而既然止凡兄對借貸既風險已講得咁詳盡,我就分享少少自己做借貸既小經驗就算啦!

首先,我自己做貸款之前,唔會假設一個最壞既情況,因為如果你假設一個最壞既情況,你會覺得風險係大到你唔會考慮做借貸去投資。
以我自己為例,我份工好平穩,加人工唔會加得多,但減人工都有限,裁員機會亦都近乎零。所以我唔會假設自己失業搵唔到工,只會將減人工既福度放大,例如預計最多減10%既人工,我會放大至減30%。而股息方面,由現有既股息率減半。
如果預期咁既減幅係承擔到,先考慮借。

而做左貸款之後,值得留意既,係因為想盡早追回支出而做錯決定。我自己就曾經受影響令到自己早左買入股票。而且多左錢,手頭鬆左,都有可能影響自己既決定,呢方面亦都要留意。

其實咁大個人,做任何決定都應該心思熟慮,評估過風險先決定,千祈唔好見人借你又借,因為每個人既情況都唔同,自己的事自己諗。

4 則留言:

  1. 早排借錢買股個D, 已經去槓桿還清了, 本息均回. 而家借就蝕章...

    回覆刪除
    回覆
    1. 3厘幾都ok既,最緊要睇下有冇好投資目標。

      刪除
  2. 多謝推介我的blog。

    很喜歡你最尾一段的提醒,希望能啟發更多人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好野梗係要同人分享啦!
      最尾一段只係溫馨提示,其實唔單只借貸,人都要為自己既決定負責任係好正常不過既事,只不過唔少人都唔知點解會唔知law

      刪除