2015年5月16日 星期六

翻看舊書 -- 股壇解碼器


最近執櫃既時候,搵返N年前買落既舊書,叫做股壇解碼器,於是又翻睇一次。

呢本書應該係我第一本買關於投資既書籍,入面講既都係好皮毛既財務知識,我諗俾其他blogger們睇到應該會覺得唔入流,有d內容什至依家既我睇完都覺得得啖笑。但唔等於呢本書無可取之處,內裏有d最基本既財務知識,對於N年前財務知識白痴既我,實際上係獲益唔少,令到我有最基本既概念,亦提升左我對投資既興趣,先令我不停咁搵blogs睇。而呢d基本財務知識,依家翻睇返,亦都有溫故知新既作用。

雖然經歷多年,距離財務自由仍有好遠既距離,但呢本書亦都有助我踏出第一步。對於理財新手,我都建議佢地可以睇下呢本書,有個基本既概念,或許會對未來既財務進程有所彼益都唔奇。


6 則留言:

  1. 言兄, 今日收到工BANK (白金卡信用額兌現) OFFER, 40k APR 48m 3.27 ,
    比上一次OFFER平返(上次OFFER升左),
    想問下言兄你個OFFER係邊間BANK, 同埋有啲咩條件? (如資產, SUPREME BANKING等), 開始想負少少好債了。唔該言兄:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 3.27都ok wow.
      我最近借大新,2.9x, 48m,不過我係vip banking客戶,唔知有冇關係。
      之前就花旗同中銀,好似都要3.3左右,所以之後唔平d就唔會再續。

      刪除
    2. 係呀, 佢之前第一次都係呢個OFFER, 但係上次就過左4厘, 今次又低返:P 正呀~
      VIP當然有關啦, 好好利用同大新的關係喇, 佢幫你時你都幫緊佢D生意XD, 唔該晒言兄D資料, ARIGATOU~~

      刪除
    3. 3.27都可以諗諗,
      48期月供負擔唔大。

      刪除
    4. 等我都申請返張工行先

      刪除
    5. 佢如果CUT CARD提早還, 只係300元行政費, 輸極有限:P

      刪除