2016年3月16日 星期三

倒楣日


聽日(17號)又到結婚週年,由於一月去左成十二日東京,費事又攞咁多日大假,留返俾其他同事放下,結果淨係拎左三日,買左個兩日一夜既大陸溫泉套票,離港玩兩日就當慶祝。

點知今日一瞓醒,神推鬼拥下check下張回鄉卡,先發現過左期,方寸大亂之下,即刻打去中旅社問下有無辦法攪返張快証,答案係最快第二日既晏晝先有得拎,唯一辦法就係去陸路過關既口岸攪張一次既臨時通行証,不過見電話入面個阿姐答到負負氣氣,都係信唔過,諗起屋企附近有間中旅社,近近地搭車落去親身問下,睇下用死螺哀求既方法,可唔可以即日攪到。點知落到觀塘,先見間中旅社俾人cut左一半,得返攪旅行,無得辦証,唯有死死地搭車去皇崗。

去到車站上車o固陣,突然醒起銀包無錢,即刻落車去襟錢。之後就山長水遠搭車去黃崗,去到黃崗,填晒form,盛為五百七十大洋,俾錢之際發現銀包得o固廿蚊,明明之前先襟左錢,思前想後應該當時太匆忙,唔記得攞錢。當時我真係灰到極點,錢銀固然係其中一個原故,大拿拿成千八蚊無攞到,梗係肉赤啦,不過都重叫有機會無俾人拎到食返落部櫃員機度,最閉係我山長水遠去到但無得攪。就o係我灰爆既時候,同我一齊既重有另一位女士辦緊呢張一臨時通行証,我於是膽粗粗咁用我最大既誠意問佢,可能佢俾我既誠懇樣打動,又或者見我靚仔,竟然肯借錢俾我辦証,呢樣就講笑姐。老實講,能夠無啦啦借幾舊俾個陌生人,香港地真係唔多人做到,之後我地交換左聯絡方法,我再whatsapp感謝佢,女士都覆我江湖救急,唔洗客氣,重叫我玩完返黎先處理,呢次雪中送炭既經歷真係令我好感動,永世難忘。上一輩人都有呢份人情味,但自問我呢一輩,以至再後一輩都未必會有。

辦完証去返銀行,填form等遲下埋完數,就知我o固千八蚊有無俾人攞左。如果最終俾人拎左,今次個旅程就貴啦,本身個套票因為有私人溫泉既關係已經唔平,要成二千六百八十蚊,再加埋辦証五百七,再唔見千八蚊,夠去轉台灣啦!

今次因為自己大意,換黎一個咁貴既教訓,真係自己攞黎。唯一可以安慰下自己既,就係及早發現,總好過聽日去到先發現去唔成,而且能夠感受到人間有情,總算不幸中之大幸。


10 則留言:

  1. 肯借那麼多錢給一個陌生人,真的很難得!
    以前讀書時試過忘記帶銀包,只好問一個陌生學生妹借錢買地鐵票,同樣感受到人間有情,我會記一世 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 好坦白講,週返轉有人問我借五百幾蚊,自己都未必會借。今次真係令我感到人間有情,我都會銘記於心。

      刪除
  2. 幾十就得,幾百真係唔咪咁易借

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾十都未必借到,好彩遇到有心人。

      刪除
  3. 呢個年代仲有呢d人肯咁樣借出黎..

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終年長一輩比較有人情味,
      調返轉我呢一代而至再後一輩,就比較少啦。

      刪除
  4. 只能說是黑仔.
    希望有續集睇下D錢有冇比人取走.

    突然有花生食...唔好打我~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 黑仔到爆啦!呢場花生show好鬼貴,得閒幫我click多兩下廣告幫補下。

      刪除
  5. 雪中送碳係現今社會真係好難得!

    睇黎言兄d美色有番咁上下~ haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪中送炭既感覺,親身感受到就知幾咁難忘,真係令人好感動。
      哈哈!我雖然走實力派路線,不過都可以行偶像派。

      刪除