2015年6月13日 星期六

下星期既東京行淺談旅遊業

黎緊下個星期四,會同老婆去東京玩五日,全包宴當係佢既生日禮物。老婆見yen平,當然興致不已,本來我諗住兌住兩萬蚊港紙先,唔夠先簽卡,不過老婆見低到6.18,就忍唔到手兌左兩萬五蚊,佢就話唔使我俾返多左o固五千蚊,不過咁,既然話左全包,如果唔洗俾返o固五千蚊佢,就買份禮物補返啦,不過咁就無啦啦駛左多幾千蚊。

由於機票酒店已經俾晒錢,所以呢兩萬五蚊淨係五日既洗費黎,姐係每日洗5千銀,試問平時有幾何會預一日五千蚊既洗費? 大時大節都唔會啦!雖然無話兌左就一定要洗晒佢,不過兌得既,亦都唔排除有洗晒既可能。就算話唔係次次去旅行都預成五千蚊洗費一日,但去旅行時洗錢既心態的確同平時好唔同,豪好多。當然唔係人人去旅行都會豪洗,不過唔少人去旅行洗錢應該都會好似我咁手鬆d。相比起本土消費,我相信旅遊業帶黎既效果應該大得多,香港一直都好依賴旅遊業,而近年主打自由行既旅行,不過黎緊旅遊業應該面對唔少既挑戰,到底會為香港經濟帶黎幾大衝擊,我都有d擔心。

不過,船到橋頭自然直,本土消費就留返我去完旅行先再支持啦!

8 則留言:

  1. 香港既旅遊業好似變下變下做左熱錢業同埋人口流動業

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港既旅遊業係時候整頓下啦!
      如果唔係以後都幾難行。

      刪除
  2. 東京好多大商場,用銀聯咭+出示passport即時免稅。
    帶定銀聯咭實冇壞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳個台北之旅成事未呀?

      刪除
    2. haha,多謝你仲記得
      本來話去台北,不過家人最後決定去宜蘭,仲要出年先去。

      刪除
    3. 宜蘭我都未去過,等妳去完睇下係咪個好地方。

      刪除
  3. 全包宴??咁係邊隻股票包你??

    個人感覺,香港比政治同新一代既思維拖累,情況只會越來越差,依家只係食老本

    回覆刪除
    回覆
    1. ww兄,黎黎去去咪又係o固幾隻。

      我都覺得香港既政治環境會影響香港既發展,重要係好大既影響。老本食左咁多年,講真重有幾多剩。

      刪除