2015年6月9日 星期二

二百幻

早排因為隻愛股升唔少,水漲船高下,身家扣除負債終於突破二百萬大關。不過呢排股市唔多精神,雖然無實際計下自己既資產,不過都應該由二百萬變成二百幻,落返兩舊樓下。

話就話只係曩花一現,幻覺一場,我倒沒任何難過,反正現金流依舊,只係少左剎那既快感。不過咁,如果個幻象唔係二百幻,而係突然間變成三百幻,我就可能有少少傷感,因為突然變成三百幻我好有可能透過換馬去增加現金流,咁就可以加快到我既財務進程。

不過財不入急門,現金流唔減少就已經ok,反正方向對既話,最終都會到目的地既。





4 則留言:

  1. 紙上富貴未必重要,只要不賣的話

    回覆刪除
  2. 我隻重倉股咪又係,呢兩日跌到媽媽聲
    都有D失望,不過跌左,又冇影響派息,咪又得佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然係幻象,但過下癮都唔錯既。

      刪除