2015年6月3日 星期三

突破二百萬

今日我做左早排好多散戶會做既事,就係不時上網check股價。原因係我今日上網既時候睇到我既愛股龍翔集團有成15%+既升幅,於是一得閒就忍唔住上網睇下重有冇再升多d,結果高峰升超過20%,不過到收市得12.5%,雖然升幅收窄左,都為我帶黎7個月既人工有多。成日話自己係長線投資,見到愛股有咁上下升幅,原來都同普通散戶一樣咁沉迷股價既變動,呢方面真係要檢討下。

雖然只係賬面上富貴,不過今日既升幅,令到我既總資產扣除負債之後,第一次突破二百萬大關。印象中達至百萬已經係一段長時間之前發生,希望黎緊快d達至三百萬,四百萬,希望唔使太耐可以去到千萬既水平就好啦!

14 則留言:

  1. 回覆
    1. 當我到千萬既時候,70後兄唔知有幾多哩?

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 恭喜,言兄.我都為自已第一個一百萬進發!!希望今年有機會達成!

    回覆刪除
  4. 勁呀,重倉股大升,點都會有興奮感覺,人之常情
    一千萬,以言兄既財商,只係時間問題姐

    回覆刪除
    回覆
    1. 明知賬面上富貴,但都忍唔住,功力都重差好遠。

      刪除