2015年9月12日 星期六

現價買中銀股既睇法

呢排聽到唔少人都話買內銀股抵買,但我就一股都無買到。事先聲明,我係內銀股既擁躉,由2009年第一次買中銀,買到2014年1月,高峰期有廿三萬股左右,最低價2.27買過,最高3.95,不過3個幾買得最多,平均價3.28,不過約3.5沽清換左其他股票。

呢排中銀由高位跌左唔少,現價比我沽清價多一毫子左右,之前重有低d添,自己之前就沽左中銀既認沽期權,行駛價為3.1,不過9月未完,最終會否行駛仍是未知之數。個人認為,中銀現價3.5仍算平,不過既然係平,點解又唔買? 最大原因係個人既資金已經全數買入股票,依家手頭上既,全部都係借貸返黎,所以對我黎講,平係唔足夠,要超值先會出擊。

現價既中銀,仍未到我眼中既超值,原因係中銀過左最佳反映價值既時間。中銀最佳反映價值既時間,應該係10年至14年既時候,當時盈利年年雙位數增長,股息計埋人仔升值年年都有10%+既升幅,點睇都相當不俗,不過市場總係有唔同負面理由,令到股價長期反映唔到實際價值,直至港股大時代先有唔錯升福反映返部份價值出黎,但之後又跌返唔少。現價雖然有6厘幾,但未扣股息稅,而且今年人仔貶值,對上o固年增長第一次低過雙位數又第一次減派息,種種情況令到市場有更多藉口低估中銀,到時或者會有超值既情況出現。

到底最終有無呢個機會,真係無人知,話明股市梗係估估下,有既咪買,無既咪繼續等lor。

6 則留言:

  1. 我持大量中銀香港,它的關鍵肯定是未來樓價走趨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相信香港經濟應該已經見頂,
      未來樓市回落應不可避免。

      刪除
    2. 原本這樣,我亦有不少中國銀行,我又覺得它持些香港業務不錯。

      刪除
  2. 你之前咪好多現金,買哂貨la??

    回覆刪除
    回覆
    1. 未用呀!
      手頭上重有六十個,
      不過係唔同時段借貸返黎,
      現階段仍待機中。

      刪除