2015年9月16日 星期三

飛來橫禍

做人有時幾小心都好,有d唔好彩既野都係會發生。話說平時開工,都要揸下公司車,平時我手車都麻麻地,所以都小心至上。o尋日開工既時候都要揸,o係公司既車位出車既時候,俾另一架公司車倒車撞到,事前已經睇清睇楚人地架車唔郁我先郁,點知佢o係我郁緊其間又突然開車,重要無睇後cam,就咁隊埋黎。好在車速慢,人無受傷。不過咁樣俾佢攪一攪,公司即時暫停我既駕駛職務,本來諗住將來o係公司入面專責揸車亦都可能有阻滯,真係小心都避唔到。希望公司了解過之後,知道係對家既錯,盡快俾我揸返車就好啦!

6 則留言:

  1. 今日我就係諗,唔好唔信,其實個天有好多野都係整定

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都覺得好多野係整定,
      個天想你點,點都避唔到。

      刪除
  2. 小心同埋得閒玩起手車啦:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時自己小心都無用,
      今次就係好例子。

      刪除
  3. 咁搞一搞,係咪report都寫到傻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻煩左一輪lor,
      又未至於寫到傻既。

      刪除