2015年9月23日 星期三

讀物推介 —— 砌出香港

上個星期日去行新都城,見到中華書局攪左個書攤,於是過去睇下書。期間有邀請到唔同既作者或者書本參與制作者於唔同時段上台分享下,而我睇書期間,就係一位有份參與一本叫"砌出香港"出板既Lego達人上台分享,雖然屋企無位擺所以無買Lego,但個人亦都有相當既興趣,於是聽左一陣,可惜既係現場氣氛真係麻麻地,台下擺左廿張椅坐左一半都唔知有無,d人又好似心不在焉咁,儘管台上講者努力分享,台下反應只係一般,什至自己聽聽下,都因為另一半想走而聽唔到落去,我諗做呢d商場分享其實都幾沒趣。雖然話就咁講,但亦因為聽到呢個分享,我先留意到呢本書,結果臨走前我都買返本返屋企慢慢睇,相信呢次分享都吸引到知心人。而之後我先知止凡兄於上星期六有份上台分享,可惜唔知,否則早一日去捧下場。喜歡Lego既朋友,不妨買本睇下,相信你地都會鍾意,俾幾張圖引下人先。






3 則留言: