2015年12月8日 星期二

再借五萬

上星期五銀行又打黎,話依家重有五萬蚊既額可以借,同之前借開既條件一樣,月平息0.12%,實際年利率2.96%,分四十八期,每月還款唔洗千二蚊,總利息支出唔使三千蚊。

其實之前八月九月既時候再借多左兩筆資金,本來都諗住唔再借住,因為每月既還款額真係唔細,佔人工近三分二,不過今次佢再打黎,聽完之後又心郁郁,最後都決定再借。

今次決定再借,都有幾個原因既。第一個係雖然話每月還款額唔細,不過下年二月應該有筆貸款供完,每月可以free返四千幾蚊出黎,所以只係黎緊兩個月疊埋呢筆新數落去辛苦d,之後反而每個月供少二千幾蚊,應該都頂得住。第二就係股市黎緊似乎有平野執,o係利息支出有限既情況下提升現金水平,話唔定執到平野提升到長遠回報。最後就係睇黎香港既經濟都要一段時間先到低位,短時間內樓價都唔會達至抵買既水平,自己衝量過中短期都唔會買樓做按揭。考慮過呢幾點,未來美國又話加息,之後重有無得咁平都好難講,所以都係決家扑鎚,錢就尋日到手,只係等時機出擊。

12 則留言:

  1. 我今日都想市場買東西。
    我零借貸,等待最佳機會,未來二年會出現。

    回覆刪除
  2. 言兄開始繳成銀行借貸部既黃大仙喎
    下次可以試下屈返D優惠XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 塘人兄,
      我呢d微生物客人,
      邊幫到手wow。
      互惠互利咁啦,
      3厘樓下算係咁。
      上次r到百五蚊coupons。

      刪除
  3. 我之前都試過借平錢 (APR 1.x%)去投資,最多同時兩份p loan 再加mortgage.
    借錢投資有如作槓桿, 但睇錯市會好大鑊, 同會養成借貸習慣。
    我建議先養成儲蓄習慣, 到有一定現金, 再加上平借來的錢去投資, 壓力會小一點

    回覆刪除
    回覆
    1. APR 1.x% 真係抵到爛。
      今次唔係我第一次借,都計過數ok先借既,
      我自己都有儲蓄既,算有一定既資產,有過幾次經驗應該都無問題既,不過都多謝梁兄既提點。

      刪除
  4. 小弟都諗緊借稅貸做套息投資,APR都係2.9X%

    回覆刪除
    回覆
    1. 3厘樓下借得過,
      不過最緊要係諗清諗楚先做決定。

      刪除
  5. 借貸凸顯窮者越窮, 富者越富....收入越高借到的錢越多...同時利率越平, 有趣有趣

    回覆刪除
    回覆
    1. 事實的確係咁,
      所以我地應該要諗下點先可以做到富人用多d富人既優勢。

      刪除