2015年12月16日 星期三

到底什麼是投資?

到底咩係投資? 我相信唔同人有唔同既答案,有人會話係價值投資,有人會話買樓收租,有人會話買債卷,林林總總,無劃一既答案。但對我黎講,只要你做既買或賣,能夠賺到錢,而呢個情況,唔係剎那既光輝,可以持續到落去既,就已經係投資黎。

記得曾經睇過套西片21,中文好似叫決勝廿一點,劇情唔需要理會,不過當中講到主角被其大學教授招攬,加入左一個只有少數既精英集團,透過心算,記憶力,一系列既程式以及團體合作,專攻賭場既21點。o係普通人眼中,去賭場玩21點只係賭博,但如果真係可以做到好似戲入面咁,透過一系列分析,去提高每次賭21點既得勝率,從而達致長期回報,對我黎講,其實都係投資既一種。

對於投資,我地應該抱住開放d既思維,唔同人有唔同既領會,就算同一個人,o係唔同階段每人既領會都會有所唔同,唔夠開放只會焗限左自己,或者會錯失投資既機會。

8 則留言:

  1. 最近有些Blog界已經有Blogger打破了一直以來的平衡, 會有引起咁多討論應該係正常o既
    生意呢D野各有各做, 最後真係搵到錢退到休至係王道

    回覆刪除
    回覆
    1. 條條大路通羅馬,
      最緊要揀岩條路。

      刪除
  2. 同意, 鄧小平名句: 不理黑貓定白貓,捉到老鼠就係好貓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,捉到老鼠就乜都得啦!

      刪除
  3. 我深感我所投資,絕大部份可長期經營持續下去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間自會証明,希望如投資者兄所想。

      刪除
  4. 投資是用錢去買一樣野, 可以升值(價格上升)或增值(產生現金流)而賺到錢 !

    回覆刪除