2015年12月28日 星期一

閙得熱烘烘的股息迷思

臨過新曆年前,blog界突然掀起關於股息既討論,能夠睇到咁多高質既文章,真係相當唔錯。

到底誰是誰非,唔同既人自會有其睇法,對我黎講,雙方我都有認同既地方,亦有唔同意既部份,例如我唔認同股息只係單純左袋落右袋,亦唔認為有股息收入就可忽略股價既變動,但我都相當同意投資既回報係股價變動+股息收入。

其實,呢樣亦係投資有趣既地方,試想下單係股息已經可以有唔同既睇法,更何況投資咁五花八門。好慶幸依家互聯網咁方便,亦有咁多bloggers願意分享自己既睇法,可以俾我睇到更多唔同既想法,從中學到唔少。

20 則留言:

  1. 表面係講緊股息股價,實質是信仰和利益之間的衝突吧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 塘人兄, 可否指點一下? 我睇完仲未係好消化到---->信仰和利益之間的衝突,其實大家係講緊唔理黑貓白貓捉到老鼠就係好貓既意思??

      刪除
    2. 何兄, Blogger們點到即止, 畫到出腸唔好睇吧, Wakakakaka

      刪除
    3. 塘人兄,
      我就簡單d淨係睇表面算啦,
      唔睇到咁深入!
      我最緊要有blog睇,
      係咪信仰同利益有衝突,
      就看家自己諗啦!


      刪除
  2. 塘兄..."實質是信仰和利益之間的衝突"...你咪督爆人啦! Wakakaka
    我非金鎘人士,其它看不清,只看到time amd timing ,係咁多姐。

    回覆刪除
  3. 言兄, 首次留言, 多多指教也.

    我也看了全部股息的討論, (自己也寫了一些), 基本上是立場不同, 沒有絕對的對與錯. 最緊要知道自己做緊咩.

    只是好奇有人邏輯不順, 明明是講價值投資, '股價不重要','不用太計較回報', 從他們的理念, 是可以了解的. 但我從沒有看到他如何計算這公司(某內銀)價值, 得出'股價不重要,最緊要呢間公司股票價值不停上升'既結論呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. Joseph 兄,
      謝過你到訪,希望以後多加交流。
      我就認為無論係咪價值投資,股價變動都需要留意,不過價值投資對股價波幅既容忍度可以大d,但如果跌幅過大,可能係買入時機唔岩或者係其他原因,需要檢討,因為就算未來返回家鄉或者有升幅,呢段時間都失去時間值同投資其他既機會。

      刪除
    2. 對的, 你的看法我認同.

      但有一些人'為了現金流', 而'不計較股價',明顯係唔make sense.

      刪除
  4. 股息是扣減股價, 而非公司每股盈利, 更有人扣減每股淨值計算.
    不過一堆野都係9 UP, 計算長線投資回報, 空無一人.
    現在只不過是眾人憧憬...

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我認為不少投資方法或理論嘅深層次理念…都係想回避或常試去補捉一樣投資上很核心嘅重點!
      咪又係Time and timing!
      所以呢次廣泛討論都有好處使一些只跟風讀者認真思考個人投資方向和理念!

      刪除
    2. //長線投資回報, 空無一人.

      魔術師狗股基金有超過10年業績,只買恆指最高息率10隻成份股,等額買入,每年3月最後交易日結算,4月第一個交易日競價時段以上日收市貨換馬,夠哂well defined,不能算是「空無一人」吧。

      刪除
    3. http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=266868

      刪除
    4. 但成績如何? 同埋勝出是否你當初想出來的理由先?

      刪除
    5. 小弟有一個例子, 係美股30年歷史 (唔好同我講將比賽時間再延長,個人認為30年已經好長好長), 有關 '高息股' 是否能擊敗 '大市' 既數據.

      不是想証明誰對誰錯, 只是舉一個實例供大家參考. 不用再在立場或理念上的探討.

      我仲搵緊link, 希望可以幾日內找到.

      刪除
    6. 70後: 請參考

      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=12185466

      魔術師

      刪除
    7. 其實就算長線投資,都可以因入市時機唔對而令回報未如理想。
      紙上談兵唔難,但到底如果如何,真係要經過實戰至知。就算其他人成功,自己從走他人舊路時,都可能走錯路。

      刪除
  5. 我愛股息,當然亦希望公司踏實揾回來。

    回覆刪除