2015年3月16日 星期一

預祝結婚兩週年 — 廣州兩天遊

正式既兩週年應該係17號,不過因為正日係閒日,所以提早週末去慶祝。由於我地兩個復活節都各自同屋企人去旅行,想去轉耐d既都唔易攞假,唯有去轉短既。澳門又去過幾次,諗起廣州唔算遠又未去過,不如走返轉。


上網怉左輪blog,睇到間酒店既SPA好似唔錯,既然去唔到遠,去轉短既都可以豪少少嘆下佢。本來想搭直通火車,又俾我上網睇到屋企附近有直通巴去到酒店隔離,方便過搭火車之餘重要平三分之二添。由於本身都無咩planning,本來只係諗住上網跟住人地個blog周圍去,點知上到去用朋友借既卡,唔知因為網速太慢還是祖國block左d網站,結果好多網都load唔到,整個行程只能夠盲中中咁去左兩個熱門步行街,分別係上下九路步行街同北京路步行街,行下食下嘆返個SPA。如果鍾意影相既話,廣州有唔少老建築,都幾有味道。



成個行程酒店+車費千二蚊左右,食野食地度野多,應該唔使五舊水,最貴就係酒店個SPA,兩個人差唔多三千蚊,不過以酒店級數其實真係唔貴,難得之前出左第一張成績表,使一半多d就已經夠去玩。既然今年唔去得邊,就將今年黎緊既成績儲起佢,等下年去轉豪d既先。






6 則留言:

  1. 回覆
    1. 塘人兄,我都係兩週年姐,
      你地幾多週年先?

      刪除
  2. 年年都有免費旅遊,正

    回覆刪除
    回覆
    1. 今年無去轉長既,
      儲埋下年一次過重正😆

      刪除
  3. 正丫!! 無PLAN 旅行, 去邊都好正~~~!
    不過我唔做得SPA, 怕JIT!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就無所謂,
      不過老婆就麻麻地盲中中咁周圍去。
      有機會我反而想自己去轉慢遊下。

      刪除