2015年11月8日 星期日

出血日@Bauhaus

曾幾何時,Bauhaus係我既愛股之一,為我帶黎唔錯既回報。最近Bauhaus出盈警,貴為前股東既我,睇到愛股落難,梗係唔可以就手傍觀,即刻去幫襯下,助佢渡過難關。

傻的嗎?事實當然唔係咁啦!只不過係老婆件皮褸著左一段時間,想換o固件,見Bauhaus 既廣告入面d models著住皮褸好好睇咁,原本都諗住去睇下,點知咁岩又有人俾左張coupon佢,就梗加非去不可。結果我老婆左試右試,又睇呢款又睇o固款,睇中左兩件皮褸,加埋4千4蚊左右。而我就揀唔岩皮褸,不過都睇中左兩件Polo shirts,加埋5百2,兩個人總共洗左5千蚊多d。

講真,二千蚊左右件皮褸真係唔算貴,不過原來諗住送一件俾佢,無啦啦變左兩件,有少少失算啦。今個月黎緊重有兩單人情要做,睇怕開支會超過正常唔少,唯有平時慳少少啦!


8 則留言:

  1. 本來只打算買一樣物品,但逛多一會兒後,通常都會愈買愈多。我家中所有女人都是這樣子的,是否女人天性 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 天生女人購物狂,
      可能佢地既dna入面就有呢種天性。

      刪除
  2. 只可講本地服裝市場很難做,間間如是。

    回覆刪除
  3. 還記得這是火兄當年的推介。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻係我第一隻自己睇返黎而又賺錢既!

      刪除