2016年6月17日 星期五

又借5萬

上年同銀行用信用卡借左五萬,有百五蚊coupons送,講左年尾會寄信黎可以去拎,點知無左下文。到早排醒起,打電話去問,佢話一早已經發左信,於是再補發。早個幾月終於收到封換領信,不過自己早排大意跌左銀包,結果cut晒d信用卡,結果寄黎封信上面既信用卡號碼同依家持有既唔同,於是再打去,佢話會同換領部溝通下,通知佢地我轉左卡,之後會覆返我電話。過兩日銀行打黎,話已經ok,隨時可以去拎,跟手就同我講個額重有五萬蚊,可以用返2.96%年利率,分48期,每期1102,總支出52896。其實之前一直都有其他銀行撩我借,不過都做唔到咁平,我見有blog友重平d添,可惜無我份,不過三厘樓下都ok,結果又再借五萬蚊。本來想R返d coupons,可惜位姐姐話上次先有,今次無啦!而佢幫我於截數日後先入數,錢就20號到手,但第一期還款就8月中先還,叫多大半個月可以用啦!


4 則留言:

  1. 3厘好平啦
    你賣龍翔已經有好多現金,又借??儲咁多彈藥,打仗呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 有限糧草養班後備兵,必要時可以幫下手ma

      刪除