2015年1月6日 星期二

2015 展望

話晒又到新一年,都應該要展望一下既。

長線投資方面,今年既目標係120k-150k,預期要達致下限,應該都無問題,因為手頭上既股票,應該可以帶黎90k左右既股息,如果現時將手頭上剩餘既現金投入股票市場,以上年既派息計,已經超過下限,不過就會無晒現金,而且要達致上限,就要今年既派息比上年多先有機會成功。所以現有既計劃係分階段將餘下既現金分階段投入市場,務求o係股價較低既時候入到心水既股票,變相享受一個相對較高既股息率,從而更易達更目標既上限。而且分階段投入,亦都可以避免遇到大跌市無資金有得睇無得買既慘況。
如果情況許可,亦都可能套過換馬,賣出手持既股票換入其他心水股,以提高股息回報。

短線投資方面,盡量控制注碼,下注既目標亦都要自己有相當信心先去做。不過據往績,成績亦不寄厚望,務求以唔虧損為首要目標。

借貸方面,由於一月會加人工,稍後可能會聯絡銀行睇下可唔可以再借多d,希望可以以上年年尾既息率借到5-10萬,盡量分48期或以上還,以提高備用現金額。

希望今年既展望,o係年尾回顧既時候全部都可以達成。

8 則留言:

  1. 如果塘人身邊有言兄這類咁進取既朋友就好了:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 塘人兄,雖然素未謀面,不過大家都係同路人,彼此多d勉勵下。

      刪除
  2. 你既財自之路行得幾好喎
    150k---呢個數對我黎講已經可以財務自由la

    回覆刪除
    回覆
    1. ww兄,呢個目標上限黎,都唔一定得,不過我會努力架啦!如果得我一個人,呢個數都已經好自由啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 資投兄,我得一隻馬追你唔到呀!!

      刪除
  4. 建議叫佢加你LIMIT, 下次個D COLD CALL 就會再多D 額比到你了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對上一次借我問過位姐姐,
      黎緊我加左人工個額應該可以再多d。
      話事話,個額應該係跟據我幾年前既人工黎批。

      刪除