2015年1月12日 星期一

二百五蚊的教訓

今日收到銀行寄黎既信,原本以前係普通月結單,點知一睇,原來係有一條o係另一間銀行做既分期貸款既數因為户口唔夠錢自動轉賬唔到,銀行於是扣左我百五蚊手續費,呢個都唔緊要,最怕係過唔到數,銀行除左手續費之外,又唔知重有咩費用要俾,於是即刻搵返借貸銀行既電話,打去同銀行方面講返,佢問我依家户口有冇錢,有既就即刻幫我過返數只係扣返一百蚊手續費就無其他要俾。
本身自己有三個户口,一個係平時既出糧户口,基本上所有支出/卡數/分期貸款都o係呢個户口,一個係同銀行既綜合理財户口,以前用黎買股票既,最後一個就係一通,係依家用黎買賣股票。我差唔多所有既資產都o係晒個理財户口同一通個户口度,但係平時正常個出糧户口應該夠俾所有支出,點知年近歲晚,買左三斤花膠準備過年送俾我同老婆既至親,就因為呢筆額外支出,攪到差幾舊水先夠過數。
今次無啦啦俾多左兩舊半,好在無其他額外費用,算係不幸中之大幸,如果唔係慳埋既息口都無用。為左避免重蹈覆轍,之後都係過返少少錢去過出糧户口度,費事過年多左洗費唔夠錢扣就閉。

8 則留言:

  1. 呢個我都有留意,扣數戶口要keep住有錢,唔係扣唔到,唔知會點,好驚嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 我即刻睇返借貸銀行封信,入面話逾期利息係每月還款額3%+200蚊手續費,好在今次淨係扣左拒納自動轉賬既手續費一舊水無計逾期利息,如果唔係就更加傷。

      刪除
  2. 開番個股票OD 戶口, 就可以容許負數出現~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實平時就實夠扣既,係今次大意左,之後都擺返少少錢入去應該唔會再瀨野。
      咩係OD戶口?

      刪除
  3. 我個支票户口有一千美元的透支額,聽聞過香港都有呢味嘢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有呀, 開支票戶口時會俾你揀透唔透支

      刪除
    2. 我都唔記得自己個戶口有冇得透支。

      刪除