2015年1月28日 星期三

負債累累(i)

唔覺唔覺,原來呢篇係第一百篇文章,估唔到自己有恆心寫落去,完全成為自己其中一個興趣。不過第一百編文章講負債,好似唔係咁老黎咁,如果俾着以前既我,可能真係會咁諗,好人好姐攪到要借錢,幾咁折墜。不過,依家既我唔認為負債一定係壞事,如果運用得恰當既話,負債係可以提升你財務進展既工具。

今個月終於加左人工,前日即刻print埋張糧單,實行加大信用卡個額再借既計劃。 早兩個月用月平息0.12%借左6萬,見幾抵想再借多d,可惜個姐姐話個額用晒,印象中我俾銀行既糧單應該係有一段時間之前,我於是問個姐姐如果俾返新既人工,個額有冇得加大返? 佢答要等銀行批,不過應該無問題,所以等今個月出埋新人工,前日就打俾上次幫我o固位小姐,email埋份糧單等佢幫我攪。o尋日就覆我無問題,可以借多9萬8,佢話銀行方面做緊月平息0.19%,我即刻話諗諗先,跟住佢再問我幾多先會考慮,我又無獅子開大口,我話做返上次咁就會做,跟住佢計左陣,話應該無問題,本來想做60期,可惜佢話最長得48期,就咁決定啦!由於月供銀行收整數,所以計返實際年利率係2.9x,不過免抵押做到3厘樓下其實都算幾抵下。而且錢今日就到手,第一期月結單就3月中先找數,變相又用多半個月。

不過借左錢,就唔係好似依家d借錢廣告,講到好似唔洗還咁,下一篇文章就講下負債下每月既還款情況。

6 則留言:

  1. 嘩,可以借多咁多,又有錢用,3厘下算平息啦,D廣告係吸引D冇財商既人亂洗錢,好彩你同我都唔係

    我第一篇已經係負債累累啦^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 黎緊開始要節衣架啦!不過諗諗之後既財務進程,依家既節衣係值得既。

      刪除
  2. 恭喜突破第一百篇文大關:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 塘人兄,你一早就過左一百大關啦!
      有排都追你唔到。

      刪除
  3. 相比好多借幾球買樓0既人, 你同我D 借貸真係小巫見大巫

    回覆刪除
    回覆
    1. 70後兄,其實都唔係架,
      話就話我地只係借幾十,
      對比買樓借幾球好似好少咁,
      不過我地年期短好多,
      人地一做就廿五年,
      我就只係做到四年至五年,
      如果將我地個數同人地個年期乘返大佢,
      其實個數都差唔多。

      刪除