2015年1月17日 星期六

一個人的下午

由於份工係需要返shift, 所以好多時放假,老婆都要返工,不過又真係無咩所謂,我都不知幾enjoy一個人既時間,能夠o係假期悠悠閒閒咁過,好好咁叉下電,真係寫意到不得了,而且我份人好簡單,一個人既時候都唔使點洗錢,反而重儲到多個錢。

好似早兩日放咁,我瞓到十點幾十一點自然醒,之後就落樓下買麵包,返屋企沖返杯熱奶茶做早餐,
之後就上網睇下野睇下漫畫睇下波,又去d blog友度睇下新文章,睇下點樣增進理財知識,咁上下就打陣手機games,又或者玩陣xbox, 有時又會睇下心水股票既年報,雖然好多內容都未必識睇,但都希望了解多少少,又可能上網search下有冇持股同心水股既資訊或者其他人既評價,咁上下時間肚餓,見耐無食燒味飯就買盒叉雞飯食下。飯後抖陣就掃下地拖地做家務。咁上下就去跑過步,做下運動。之後就去街市買少少o野煮個蕃茄煮仔湯加個烏冬,再淥條菜,簡單健康又一餐。夜晚就睇下電視,睇星星的你睇下千頌伊, 幾咁梳乎。

成日都用左唔洗一百蚊,雖然係洗得少,但係又唔等於唔足夠,事實上能夠享受呢種咁簡單既生活,我已經心滿意足!!

8 則留言:

  1. 我都好enjoy咁樣, 不過老婆就唔多likey:|

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢d生活,只有自己放假老婆返工先有。

      刪除
  2. 哈哈, 2015 年我休息日為WEEKDAY, 老婆要開鋪, 所以我每週都有一日男人的浪漫!!!
    一支公, 真係唔駛駛錢都可以好快樂.

    我仲會去睇電腦, 睇模型, 睇金魚....一支公食住魚旦臭豆腐, 你下次又試下.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我都偶爾會自己去行下街,
      唔買睇下都開心。

      刪除
  3. 我都係, 一個人睇下書睇下blog都不知幾爽

    回覆刪除
  4. 自從老婆轉左全職媽媽後, 再冇呢支歌仔唱喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見習生兄,
      咁你放假應該重辛苦過返工啦!
      不過值得既!!

      刪除