2015年1月25日 星期日

續約用緊既月費計劃

話咁快又到約滿既時候,唔經唔覺都用左呢個台成兩年咁耐,點解用佢? 無他既,貪平lor。依家用開個plan,72蚊任砌,不過一分錢一分貨,咁平俾你任用,梗係唔會係4豬啦,係慢到死既3豬,姐係想睇片要load好很耐都只係睇到少少o固種。不過對我黎講,又真係無咩所謂,我用電話除左打出打入,最大用途就係睇blog,其次就玩games,不過我玩開既只要上到網就ok,都唔使上網速度好快既。有時會睇下漫畫睇下戲咁,不過又會o係屋企download定。我又呢會好似人地咁在線追劇又或者踢波,所以速度其次,價錢行先。不過今次約滿,月費加到96蚊,其實本來上年都加到80蚊架啦,不過因為我續約所以先維持72蚊原價,今次感覺貴左咁多,本來都有心動upgrade 4豬plan,成兩舊幾一個月,不過轉plan可以優惠價換部電話,部機又真係平過市價唔少,自己部電話都用左兩年有多,真係有d心郁郁。不過最尾諗清諗楚,都係決定唔換機,我依家用緊部機,雖然係兩年前既產物,但當時算係部性價比相當高既機,4核2Gb ram 1300萬象相機等,到依家都重function得唔錯,而且好似之前所講,自己亦用唔著太高階既機能,既然無需要,就無謂亂洗錢換機。無左換機既衝動,就周圍睇下邊間d plan抵用,結果就係雖然加左價去到96蚊,呢個plan都係相當抵既,就再續一年。

好多年輕人都話d錢唔知洗左去邊,其實係洗埋o係d無謂既地方,好似我咁,如果轉左4豬plan,每個月俾多舊半之餘,又洗多幾千換部電話,有時唔好話人地點解可以儲到錢,檢討一下自己洗錢洗左去邊重好啦!

10 則留言:

  1. 換啦, 要平衡一下架其實. 一味死慳, 都唔夠你食正過浪咁筍!!!
    個班要人死慳做苦行憎0既, 其實唔一定WORK.
    智能電話兩年差唔多要換喇, 用有限4G PLAN 啦. 我都係13X 一個月.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,有錢人兄,
      我唔係苦行一族啦!
      只不過真係無需要先唔換,
      我部機雖然兩年前既產物,不過已經行緊四核2gb ram,唔失禮架!
      我都認同平衡好緊要,
      所以又要諗下今年旅行走邊。

      刪除
    2. 絕對認同無謂洗不須要的錢, 我上一部2G機都用咗十年35蚊/1個月 !
      唔好睇少月費, 加起來就會慳好多啦 :)

      刪除
    3. Lisa姐,
      無謂錢左慳少少,右慳少少,
      真係慳唔少架。

      刪除
    4. Lisa姐,
      無謂錢左慳少少,右慳少少,
      真係慳唔少架。

      刪除
  2. 睇到呢度,真係覺得香港電話費好平,我哋兩部機月費都要成舊水,不過係美金呢:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我知道美國電話費貴,不過無諗過貴成咁。
      你用一個月等於我用大半年。

      刪除
    2. 咁Q貴!唔怪知得超人都去英國買電信啦。

      刪除
  3. 只係用黎打電話,買賣股票,同睇股價
    睇得耐隻眼好累,所以唔鐘意用
    我仲有1年到期,用開冇乜野都唔想轉,但貴左,唔知聯通定中移動都係3G,月費好似平D,到期先再諗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用緊電訊數碼,
      中移動好似都係同價,
      聯通就唔知啦!

      刪除