2014年7月19日 星期六

我的持股(1)

之前一路都冇講過自己所持既股票, 原因係覺得自己都未到同人分享既功力。 不過之前篇文章塘人兄問開, 既然人地唔介意, 我都分享下我既持股, 大家不妨俾下意見。

我手頭上得三隻股票, 不過比例上頭兩隻已經佔左大部份, 剩返o固隻係抽新股返黎, 得雞碎咁多, 不提也擺。


咁唔講第三隻, 就講o下第二份量既持股。


呢隻就係811新華文軒。我2011年開始, 幾年間買入左幾次, 計返平均價買入價3.6左右。


當初點解會買呢隻股?

當時覺得文軒業績穩定, 股息吸引。文軒係做文化產業, 而文化產業係國家重點之一,另外, 我認為文軒最大優點,係有印刷教科書。唔知大家有冇留意到有d新聞, 日本既教科書將釣魚臺列入日本領土放入教科書入面, 日本既教科書亦都修飾美化日本侵略既史實。國家要對民眾有更好既管治, 有咩好得過由細開始洗佢地腦, 我相信日本如是, 其他國家如是, 祖國亦都一樣。所以國家唔會隨便引入兢爭者, 就算有兢爭, 亦都需要經過精挑細選, 數目應該有限。o係咁既背景之下, 業績增長有限, 但同樣地波動唔大, 穩定性高, 息率又好, 安全性十足, 所以決定買入。


依家對呢隻股既睇法?
大致同以前既睇法差唔多, 不過又兩個比以前好既因素出現。第一係祖國放寬左一孩政策,當然文軒所屬地區未必第一時間得益, 但此為大方向, 相信遲早文軒都會受惠, 不過未必係好大既得益。第二, 係文軒排緊隊返A股, 之前望過下文軒希望透過發A股, 用籌集得黎既資金支付新發展, 將發行唔超過1億既新股, 而新項目總投資14億左右, 如果咁計發, 每股個價要成14蚊, 重要係人仔黎wow, 而且文軒對比其他同類A股個價都係偏低, 相信會有相當潛在既升幅。

不過未來大方向都係電子學習同埋電子書, 到底會對文軒有幾大影響都係未知數, 呢個係要留意既地方。另外, 呢隻野最近重上招股價, 每次升得多d之後, 都會回返一定價位, 可能係持貨者坐艇坐得太耐, 見收左咁多年息, 股價又上返水面所以減持, 唔排除呢個情況會繼續一段時間。

可能自己持有呢隻股票, 有所偏愛, 覺得可以長期持有。

4 則留言: