2016年3月25日 星期五

諸事不順的三月

呢個三月,明明係生日月,但就諸事不順。之前經歷過倒楣日,諗住否極泰來,但之後d黑氣都好似未走咁。

話說上次溫泉之旅,玩完都ok,不過到走既時候,去到九州港碼頭,一落shuttle bus,就有大班白牌司機圍埋黎,話大霧無船搭,我諗住佢地搵生意梗係唔信啦!入到去櫃頭,原來真係大霧取消晒d船,無船返香港。咁問d職員有無車去關口,佢話淨係有車去蛇口,過兩三個字就開車。由於諗住去兩日咁大把,都無買到上網卡,平時都有聽過蛇口呢個地方,實際o係邊真係唔知,不過諗住都係o係深圳,去到點都搵到方法返香港,於是就一野跳左上車。點知一搭就搭左成三個鐘,蛇口落左車,o固度本來有船返香港,不過已經過左時,又無船搭,好在有地鐵可以返羅湖,不過原來蛇口離羅湖好鬼遠,一搭又搭左成個鐘,之後唯有o係深圳行陣街食埋飯先返香港。

除左經歷無船搭,今個月既投資表現真係未如理想。三月係業績月,持有兩隻股票都公佈左全年業績,兩隻末期息都少左,一隻派少左四成,一隻少三成。而之前買既建行認沽期權,呢個月股市升返唔少,所以都係凍過水,應該要蝕成皮野,今次買入認沽期權蝕唔少都算係一個好經驗,提升我對買入認沽期權既經驗值。

希望生日之後黑氣可以遠離我,唔好再出呢d倒楣既文章。

12 則留言:

  1. 平常心x3,最緊要知自己死係邊
    祝生日快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 期權方面都知自己衰邊既!!!
      希望下次唔好再錯啦!

      刪除
  2. 唔係黑仔, 只係做錯一個決定!
    九州港打的去珠海蓮花路汽車站, 再坐巴士去深圳坐港鐵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實人生唔如意事大部份都係做錯決定引致。
      我唔識路,又上唔到網,結果on居居坐左鬼咁耐。
      今次去完對珠海感覺唔錯。

      刪除
  3. 我等唔到跌市la,開始買返d股票做倉底

    你買LP都輸成皮咁多??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都重忍耐中未入貨。
      唉,鬼叫自己太自信,買大左,下次會吸取教訓架啦!

      刪除
  4. 呵呵, 人生有上有落, 太平穩反而太悶, 唔好玩 :)

    回覆刪除