2014年8月4日 星期一

不借不借還是借

岩岩睇止凡兄既blog, 講開借錢投資既問題,自己之前都有咁既煩惱。

早排提過銀行打黎撩借錢,借廿萬,分三年還,月平息0.18%,計返4厘多d, 比我之前借既貴。思前想後,又睇到另一個blogger借貸既息率比我既平,同銀行搓左兩板都冇得平,最終都無問銀行借。

不過咁,唔係等於我放棄。其實之前一直有一個諗法,就係問我個老死借。我呢個老死, 算係專業人士,人工高我d,不過有增長空間。平時都知佢儲到個錢,之前傾開,先知佢d錢唔多投資,只係之前用小部份買左d滙豐,其餘都係擺o係度,有問過佢點解唔再投資,佢就答我無時間睇,跟住同佢傾過投資既野,不過到近來佢都冇再做新既投資。既然佢d錢都o係擺,我就同佢傾不如借我,我計返上次銀行做俾我既息率俾佢,最尾傾過, 因為佢有考慮下年求婚,想留個錢旁身,只係借左十萬俾我,年利率3.3,一年後先本利歸還。

坦白講,雖然貸款金額少左,同時借既年期短左,但利率又平返,而且了係一年後先一次過還,又比銀行期期還彈性左,夠期如果老死唔等錢用。老死方面又好過擺o係銀行得雞碎咁多息,又唔慌我冇錢還,算係一家便宜兩家著。

夠期如果老死唔等錢用,到時會再借俾我,息率到時先再傾。

5 則留言:

  1. 3.3, 輝立股票分期唔駛咁高....仲要問朋友借, 玩到咁大?

    回覆刪除
    回覆
    1. 輝立可以做到幾厘?
      抵既我都想再借。
      3厘3我覺得ok la。
      又有幾大?

      刪除
    2. 朋友借, 還唔到點算? 朋友有急事, 你又坐緊艇, 點算? 穩賺不賠, 不如介紹比朋友. 經驗之談, 下次比貴息好過啦.

      現在市面上, 由2.X - 4.X 都有.

      我都有借錢, 08 年開始一路玩.
      http://blog.xuite.net/hk70s/blog

      刪除
    3. 二點幾既,我都借過,可惜最近搵我既都冇咁抵。

      呢個堅係老死,對我既財力有一定了解,佢知我一定還得到。同樣,就算佢要用錢,都好大機會唔使用到呢十萬,如果惡劣到要用到呢十萬,我呢個老死點都會幫佢班返黎。正因為係知己,所以先會借。

      穩賺不賠,我又唔敢講,不過自問有一定信心而已。

      之前拜讀過閣下既blog,個人相當配服,本想留個言,不過要開account先可以,懶開所以無留言,希望以後多多指教下。

      刪除
  2. 有位有錢的老死,真不錯噢。

    回覆刪除