2014年8月5日 星期二

個人既負債比率

岩岩再問朋友借入十萬蚊,計返依家未還既貸款,大約係我既7個半月人工左右。如果將未還貸款同我既資產黎計,我個人既負債比率大約15%。

現階段財務狀況相當健康,有機會既話,唔排除將負債比率提升至30%左右,以提高槓桿比例。

當然,要考慮過風險既問題,先再決定下一步點做。

2 則留言:

  1. 又講借貸,睇住俾人話你走火入魔....哈哈
    依家我約欠16個月人工,不過我人工好低.唔似你地咁高 :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個blog想講咩係唔會理會人地點講。
      不過咁,借貸投資的確要小心,做足風險評估,除左可以承擔風險之外,個人既投資心態都要有一定準備先好做借貸投資。
      ww兄,其實我人工都唔係高,大家一齊努力啦!

      刪除