2014年8月30日 星期六

又借

早排銀行打黎,因為我之前做落既貸款已經還得7788,淨返兩期就還晒,所以銀行方面就打黎,免審查,用返之前既條件就可以借返相同既金額。其實之前借貸既條件真係麻麻地,借廿萬,月平息0.183%,分三十六期還,就咁睇都重ok, 不過重有6000蚊手續費,計返年利率應該要成6.4%,真係唔平。不過o固時手頭上冇晒資金,但心目中有隻心水股去到一個相當低殘既價位,而且已經有另一筆貸款o係身,o固時借貸經驗尚淺,以為唔容易再借,衡量過應該承擔得到,所以決定借。

如果單講回報,呢次算係成功,以現價計,股價加埋股息既回報,扣除所有支出,起碼有幾十%既回報。

但如果依家能夠時光倒流,我會借,但唔係同呢間銀行借,而係搵間利率平d既先借。因為6%+既利息真係唔平,如果每年慳到兩至三個%,三年就有多6-9%既回報。

而今次佢一講用返上次既條件,我就已經叫佢唔使講啦!有過幾次借貸既經驗,知道自己係可以有再平d既條件,而且股市唔似當時咁低殘,回報無之前咁容易,所以息率唔o岩都冇諗住去借。之後銀行方面主動幫我減息,搓左幾板之後,依家借廿個,36期,年利率3厘3多dd,手頭上冇咩備用現金,如果市跌都入唔到幾多貨,計過相信過到自己既壓力測試,都叫借得過既。

呢筆資金,會待目標既股票去到心水既價位就會出擊,同一筆資金,但每月既支出由59xx減到去57xx,感覺又真係唔錯。

3 則留言:

  1. 3厘幾好平啦,依家股市冇之前咁平,真係要平息先借得過

    睇返越借得多息口就越平,所以收入越高有錢既人,就可以借平息,變成富人就越富

    回覆刪除
    回覆
    1. 3厘幾都ok la,
      我都吼緊時機再入貨。

      幾時都係有錢人著數多d la。

      刪除
    2. 希望有日自己都成為有錢人

      刪除