2015年2月18日 星期三

依家買樓既迷思

最近有新樓盤推出,又或者之前居屋交申請表,總係大排長龍,人山人海。o係我眼中,依家既樓價真係貴得誇張,完全唔值,不過o係大前提下係有自住實際需要同埋經濟能力,我都唔反對人地依家上樓,始終無人可以準確預知樓市既動向。以自己為例,我大幾兩年前結婚,有自住需要,經濟方面亦負擔得起,當時樓價雖然都唔平,但買既話都未嘗不可,不過因為老婆屋企有個單位平租,而當時預計應該兩年左右可以輪候到宿舍,所以先決定唔買,不過依家輪極都未到,眼見可能要再等多一兩年,又要俾多兩年租,都有dd咁多後悔當時無買到。因為自己既經歷,對於自用又有經濟能力者,更加唔敢話現時買樓係對定錯。

但如果達唔到是但一個條件,我對依家仆到入市,係有所保留。我見依家唔少人,都未必真係有自住既需要,好似岩岩畢業無耐既大學生咁,佢地係咪真係有即時需要買樓自住? 可能有d人話準備結婚有自住需要,但連首期都俾唔起,要屋企人幫手,咁係咪真係需要依家結婚買樓?

唔少人會反駁,依家唔買第時更加難買,但我都講過,無人可以準確咁睇通樓市。其實睇返歷史,97之後每隔幾年都有機會上樓,03年梗係最佳時候,09年個時機亦都唔差,之後幾時再有機會,真係無人知,不過o係力有不逮既時候仆到入去,話唔定真係會仆親,有能力者,當然可以起返身,閉在依家都要人扶既,可能真係跌到頭破血流都唔定。話唔埋依家儲埋d戰鬥力,機會一到重有威力啦!

6 則留言:

  1. 而家緊係唔買好過買啦,9成上會供成萬幾銀仲要唔係新樓, 除非搵到D好筍既盤啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 塘人兄,我都認為依家唔係買樓既好時機,
      不過對於有需要又有能力既,我都唔會俾咩意見既。

      刪除
    2. 講到最尾都係要講財力!

      刪除
    3. 塘人兄,新年快樂,
      我都重未有財力呢家野。

      刪除
  2. 唔係有住既需要,依家一定唔買住
    但所有人都覺得越遲買越貴,爭住黎買
    需然唔知幾時會跌,但相信一定有機會平過依家

    回覆刪除
  3. ww兄,新年快樂,
    依家d人真係搶樓搶到癲,
    我表妹既樓花之前就有人加碼五十個話買,
    不過佢諗住自用唔賣,
    最近又加碼到成70幾個,
    咁升法真係好過咩。

    回覆刪除