2015年2月6日 星期五

第一次去一通酒會

一通今晚o係港麗酒店攪左個慶祝晉升B組既酒會,第一次獲邀出席。之前都無去過呢d場合,就當去見識下。

7點左右去到會場,係一個唔大既宴會聽,席間大多數都係有返咁上下年紀既人士,目測四十樓上,少量我呢一輩三字頭既,二字頭係稀有動物。到咁上下時間,一通既boss級人物上枱講左陣野,同大家祝酒,之後就係自由時間,有小點果汁酒精飲品等提供,數量都算充裕,參與者亦相當斯文,無搶食情況發生。席間上左年紀o固一輩,唔少都幾個幾個一黨,應該彼此最少有數面之緣,二/三字頭既,通常好似我咁,on居居咁食下野飲下野咁,而一通既職員就四處寒暄,不過都係以上左年紀既來賓為先。到咁上下,可能d職員真係見我太on居,而且部份人離開左,一個應該有咁上下職位既男職員,帶埋兩個cs妹妹仔過黎同我吹水,反正我都係吹得之人,難得有後生女傾下計,我亦來者不拒啦!傾到咁上下,個男職員係咁縱容我同d妹妹仔交換電話,費事掃佢興,我都厚顏無恥咁攞左佢地電話,有冇聯絡就後話啦!估唔到吹吹下都吹到尾聲。

今次出席,講真對投資得著有限,不過又唔係完全係得著。首先知道一通比想像中穩陣,原來晉身到B組證券行,係排名十五至六十五位(好似)既證券行,咁証明一通規模都唔算細,而且知道佢上年年尾排四十左右,又係一間無負債既公司,睇黎遲下就算擺多少少股票o係一通都會放心d。其次叫做有得飲下食下。最後就係有得同後生女傾下計,重可以抄到兩個牌添,算係咁啦。唯一可惜既係70後兄無出席,如果唔係可以同佢打聲招呼。

7 則留言:

  1. 可惜塘人都無出席, 如果唔係可以同言兄一齊和後生女吹下水:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,塘人兄,同後生女先係重點啦!
      我搭單姐 。

      刪除
  2. 後生女,唔怕你老婆睇到呀

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha, 個男職員係咁叫我地交換電話,
      攪到兩個小妹妹幾唔好意思,
      為左解救佢地先順住個男職員意思抄左佢地牌啦!
      我地呢d叔叔邊岩d妹妹仔啦!

      刪除
  3. 約定你下次一齊去. 佢久唔久都打黎問....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最怕係成班都係過日晨阿婆阿伯....
      我唔知做乜好...哈哈.

      刪除
    2. 好呀,70後兄。
      不過短期內都未必有我份lu,
      岩岩先將3/4股票射走左,
      一通入面少左咁多資產,
      遲下多返先有我份。

      刪除