2015年4月22日 星期三

平有平玩



我諗唔少80頭既宅男,應該都同我一樣鍾意高達,以前我都有玩下模型,不過依家已經無玩lu,唔係因為貴,係因為屋企無咁多位擺。不過早排行經樓下既扭蛋機,見到依家d扭多都相當精緻下,上埋色而且手腳可有限度活動,我最愛既Z Gundam重可以變身添,廿蚊都算抽得過 (我o靚仔既時候五蚊炸)。結果抽左兩隻就俾我抽到想要o固隻,返屋企砌好o係陽光下幫佢映返張靚仔相先。

其實有時做人簡單d未嘗唔係好事,心態影響你既消費,廿蚊已經令我好滿足。有時唔係唔追求,不過亦無需強求。

5 則留言:

  1. 塘人比較prefer男主人個種高達,不過以前買來砌過後無錢買顏料上色,所以就無玩了

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意男主人玩o固種,不過屋企無位擺,
      退而求其次扭蛋都唔錯。

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除