2015年4月8日 星期三

復活節台北遊 (上篇)

今個復活節,同屋企人去左台北行下。今次既旅程,係我同老婆一齊之後第一次分開去旅行,我陪我屋企人去台北,佢陪佢家人去澳洲,因為我屋企人唔鍾意去太長既旅程,咁既安排,陪到雙方家人之餘,又唔使陪完一家又一家,咁樣下次既行程就可以係我自己既旅程。

今次去台北,只係去左短短四日,真係短左d,不過我老豆適應能力好低,平時已經瞓得唔係幾好,一去旅行生保床就瞓唔著,所以都唔去得耐。


住宿:
由於復活節假,酒店都唔平,我地一行四人要租兩間房,於是上網搵下民宿,結果搵到間o係忠孝敦化站隔離既民宿,兩房一廳兩廁所,方便之餘地方又闊落d,價錢比租cheap既酒店平接近兩成。由於飛機延誤,本來plan左一到步就先去民宿再去食到飽,點知遲左到鬼咁肚餓,所以落機之後就直接去食野,直到中段既時候check email發現民宿主人email過我,打返俾佢原來佢已在附近等我一段時間,由於我未住過,以為好似酒店咁隨時可以check in, 只要到民宿前一陣通知佢就ok,完全無諗過人家會等既問題,不過食到中段無理由就咁走,只能夠約定佢晏少少。到步主人都無黑面,依然笑容可掬,我就係咁講唔好意思,有過今次經驗,下次唔會之後我唔會咁架啦!民宿地點方便,環境唔錯,夠整潔,兩老覺得比住酒店更好,讚口不絕。







食:
今個行程最貴係食左餐自助餐,下午茶時段港幣兩舊水一個人唔使,食物種類唔少,不過水準一般,但以咁既價錢算唔錯。亦都食左次食到飽既火鍋,一人百四蚊有找,都係下午茶時段,食材有水準,特別係肉類,絕對超值。有日早餐去食左all day breakfast, 亦有試過幾間小店,都算唔錯。最失望既反而係有少少名氣既食店高記,食物大多在水準以下。











7 則留言:

  1. 聽同學說台灣女善談,不知實情姑申如何:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 全程陪住老豆老母,
      都無咩機會同美眉傾計。

      刪除
  2. 回覆
    1. 講真台妹比港女真係多分媚美,
      可惜無咩映到。

      刪除
  3. 你好,可以告訴我是那間民宿嗎?因為年尾打算跟家人去台北。

    回覆刪除
    回覆
    1. 翠絲小姐,當然可以啦!
      我於tripadvisor搵既, 呢間就係(http://www.tripadvisor.com/VacationRentalReview-g293913-d3767662-GT_2_Bedroom_2_Bathroom_Apartment_MRT_30_SECONDS-Taipei.html)
      入面重有其他選擇,
      妳可以慢慢睇下。
      或者妳可以直接email佢 (Karen),
      twgtapt@yahoo.com.tw
      希望幫到妳,
      得閒多多交流下。

      刪除
    2. 謝謝呀~
      資料非常有用!

      刪除