2015年4月24日 星期五

又借dd

本來今年都唔諗住做新既貸款,因為依家月供款已經佔人工既三分之二,不過尋日銀行職員打電話黎撩借錢,話可以用返上次月平息0.12%既offer,即係實際年利率2.96%,借兩萬六蚊,問我有冇興趣,咁又真係幾令人心動,始終無抵押既貸款可以做到三厘樓下又真係幾抵。個實係就係少左d,不過分48期,每個月還$573,咁又唔辛苦,始終依家每個月還款已經唔少,如果個額太大,就真係會有少少辛苦。

雖然話港股升左唔少,但個人認為仍處於合理水平,仍有唔少值得投資既機會。以唔駛三厘既息率去增加現金水平,相信會有一定值搏既機會。依家手頭上借貸,成本相比起以前真係慳左唔少,最貴既都係三厘半,三厘樓上既大約佔未償還貸款既2/3多少少,而最近做既已經既全部做緊三厘樓下,佔未償還既貸款1/3左右。希望遲下可以將三厘樓上既貸款全部轉晒做三厘樓下,可以越借越抵就好啦!

17 則留言:

  1. 開定花生睇下有無人出現去挑機言兄先:))

    回覆刪除
  2. 嘩! 3分之2, 好進取喎言兄, 不過2.95厘好抵, 全都是分期定息貸款嗎? 順便想問下, 如果當中有是信用卡的信用額提供的分期貸款, 有試過被收信用卡年費嗎? 謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都重有1/3剩ma。
      進取就一般啦,最緊要衡量過風險承擔得到,可見http://chungyin50.blogspot.hk/2015/02/ii.html?m=0
      我有幾筆貸款,
      全部都定息,一筆係銀行做既借貸,其餘全部係信用卡既信用額分期還。
      我做信用額分期既兩張卡都免年費,
      一張citi bank,
      另外大新係vip banking張卡只有keep住有一定資產都唔使年費。
      其他card有機會收年費,不過打去可以waive左佢,正常都無問題。
      但你既擔憂唔係無可能,始終銀行有機會唔批豁免年費,雖然機會好微,所以都係搵d永久免年費既穩陣d。

      刪除
    2. 言兄, 今日收到工BANK (白金卡信用額兌現) OFFER, 40k APR 48m 3.27 ,
      比上一次OFFER平返(上次OFFER升左),
      想問下言兄你個OFFER係邊間BANK, 同埋有啲咩條件? (如資產, SUPREME BANKING等), 開始想負少少好債了。唔該言兄:)

      刪除
  3. 供三分二真係好進取,佩服。我只能做到供四成,巳經好吃力!

    回覆刪除
  4. 等我黎挑機啦
    點解我借唔到咁平嫁:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能見我有借有還上等人,
      唔會走數咪平dd

      刪除
  5. 每個人能受風險也不同,量力而為最重要!

    回覆刪除
    回覆
    1. KC兄所言甚是,每人既處境都唔同,我就都重ok

      刪除